تازه ها

پنجشنبه 1 بهمن 1394-14:43 کد خبر:17406

شهردار قائم شهر:

برنامه های دهه فجر با رویکرد جدیدی نسبت به سال گذشته برپا خواهد شد

انعکاس شمال -  شهردار قائم شهر به برنامه های این دهه اشاره کرد و افزود:برنامه های این دهه با رویکرد جدیدی نسبت به سال گذشته برپا خواهد شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی شهرداری قائم شهر، مهندس سید علی حجازی شهردار قائم شهر روز چهارشنبه در خصوص برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌های تعیین‌شده برای دهه فجر موجب تقویت و وفاق ملی شده و از جلوه‌های مردمی لازم برخوردار خواهد بود. چراکه هر چقدر برنامه ها مردمی تر و با حضور ایشان برگزار شود کیفیت و خروجی آن مطلوب تر است.

شهردار قائم شهر در این جلسه بر تلاش بیشتر دستگاه های اجرایی در ایجاد نشاط اجتماعی در ایام الله دهه فجر با برگزاری برنامه های متنوع و خلاقانه تاکید کرد.

وی همچنین خواستار هم افزایی، همدلی و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی برای در اختیار قرار دادن امکانات برای برگزاری برنامه های دهه فجرشد.

حجازی با تاکید بر این نکته که برنامه ها در شهرباید طوری طرح ریزی شود که جوانان در برنامه ها حضور داشته باشند افزود: جوانان امروز ما نسل انقلاب را ندیده اند و باید با حضور در این برنامه ها با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

سید علی حجازی ضمن دعوت از همه اقشار و گروههای مختلف مردمی در برنامه های این دهه افزود:حضور پرشور مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اقتدار و همدلی ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

حجازی به برخی برنامه‌های دهه فجر مانند برپایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با شب پیروزی انقلاب، مسابقات ورزشی و نواختن زنگ انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات مختلف ورزشی مخصوص کارکنان، عطرافشانی مزار مطهرشهدا، فضاسازی و تزئینات شهری ،اهداء گل به شهروندان و چندین برنامه دیگر ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای دهه فجر سال جاری است.
وی تبیین راه بنیانگذار انقلاب اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب، تاکید بر انقلاب اسلامی به عنوان نماد غرور ملی و استقلال ایران اسلامی و پاسداشت یوم الله 22 بهمن به عنوان مقطع رهایی ملت را از جمله اهداف اصلی برنامه های دهه فجر شهرداری قائم شهرعنوان کرد.

از 12 بهمن ماه مجموعه فضای شهری تحت تأثیر ایام‌الله دهه فجر خواهد بود

حجازی با اشاره به تغییر سیمای بصری و فضاسازی معابر شهر به مناسبت دهه فجر گفت: فضاسازی شهری یکی دیگر از بخش‌هایی است که در ایام یوم‌الله دهه فجر توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم شهر و براساس خواست مردم انجام خواهد گرفت.

وی حرکت کاروان گل در ایام دهه فجر در سطح شهر را از دیگر برنامه های شهرداری ذکر کرد و افزود: این کاروان در مسیر راهپیمایی بزرگداشت 22 بهمن ماه نیز در قائم شهر به حرکت درخواهد آمد.

وی همچنین به برنامه‌های پیش‌بینی شده در نخستین روز از ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با سالروز تاریخی ورود حضرت امام(ره)،نوای دلنشین آوازها و سرودهای آن ایام از بلندگوهای عمارت شهرداری پخش و از مراجعین محترم نیز پذیرائی خواهد شد.

شهردار قائم شهربرگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را میان بسیجیان و ایثارگران پرسنل و سازمانهای تابعه را با همکاری پایگاه مقاومت رهروان ولایت شهرداری قائم شهر از دیگر برنامه های این شهرداری یاد آوری کرد.

حجازی به بخش دیگری از این برنامه ها اشاره کرد و گفت: حلقات صالحین متشکل از اعضاء این گروهها با برگزاری نشستهای تخصصی مرتبط با این ایام یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت.

وی برپایی 5 ایستگاه فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از میدان طالقانی تا میدان امام(ره)، ارایه بسته ها و محصولات فرهنگی به شرکت کنندگان در راهپیمایی را از جمله دیگر برنامه های شهرداری قائم شهر در یوم الله 22 بهمن عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری قائم شهرنیز خدمات ویژه ای را به شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ارائه خواهند داد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :