تازه ها

دوشنبه 14 دی 1394-11:15 کد خبر:16090

رئیس شورای شهر ساری:

توسعه ساری به پیشرفت مازندران کمک می کند

انعکاس شمال - رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: می‌دانیم که مرکز استان پیشانی استان است و توسعه آن به توسعه و پیشرفت کل استان کمک خواهد کرد.


به گزارش انعکاس شمال ، علیجان شمشیربند  دریکصد وپنجاه وسومین جلسه شورای شهر ساری که با حضور مدیرکل صداوسیمای مازندران تشکیل شد، به تولید برنامه‌های خوب صداوسیمای مازندران اشاره کرد واز برنامه‌های خوب صداوسیمای مرکز مازندران برای انعکاس مسائل و مشکلات استان، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی و نیز آموزش همگانی خصوصاً تلاش این مرکز در راستای اعتلای فرهنگ و سنن مازندران تقدیر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری افزود: انتظار از رسانه‌های ملی فراتر از انتظاراتی است که جامعه از رسانه‌های دیگر دارد، توقع از این رسانه دیداری و شنیداری، انعکاس به‌موقع و بی‌طرفانه مسائل، فرهنگ‌سازی و همراهی با دستگاه‌های خدمات رسان از طریق معرفی کارکرده و بیان کاستی‌ها است.

شمشیربند ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز علاوه بر وظیفه اطلاع‌رسانی، نقش نظارتی برای رسانه ملی قائل هستند و صداوسیما را دستگاهی آموزنده و هدایت‌گر می‌دانند.

وی به سخنان نماینده ولی‌فقیه در شورای اداری شهرداری مبنی ابراز رضایت از اقدامات و فعالیت‌های شورا و شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و گفت: همه نهادها و ارگان‌ها باید برای امیدبخشی به جامعه تلاش کنند، بنابراین همکاری رسانه‌ها به‌ویژه صداوسیما با نهاد مدیریت شهری به‌منظور تداوم این تحرک، پویایی و بالندگی امری ضروری به شمار می‌آید.

شمشیربند بابیان اینکه  تحولات بزرگی در مرکز مازندران انجام‌گرفته است به منویات مقام معظم رهبری به نام‌گذاری امسال تحت عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اشاره کرد و افزود: بی‌تردید انتظار ایشان از مسئولان و مردم در این شرایط حساس تقویت همدلی و وفاق برای حفظ استقلال و سربلندی ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: رسانه ملی به‌عنوان پل ارتباطی مردم و مدیران به‌عنوان یک دانشگاه عمومی می‌تواند در شکل‌گیری این همدلی بیشترین نقش را ایفا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به اقدامات بدیع شورا و شهرداری ساری اشاره کرد و از مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران خواست: این اقدامات قطعاً کمک بزرگی به پیشرفت امور و اعتلای نام مرکز استان خواهد بود و می‌دانیم که مرکز استان پیشانی استان است و توسعه آن به توسعه و پیشرفت کل استان کمک خواهد کرد.

وی ضمن محکوم کردن آل سعود به واسعه به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان، اظهار داشت: به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صداوسیما یک دانشگاه عمومی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :