تازه ها

پنجشنبه 10 دی 1394-18:25 کد خبر:16049

جلسه هم انديشي هيات فوتبال استان با هيات منطقه سه در غرب مازندران

انعکاس شمال - جلسه هم انديشي هيات فوتبال استان مازندران با هيات منطقه سه  صبح امروز در غرب مازندران برگزار شد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران؛ جلسه هم انديشي هيات فوتبال استان مازندران با روسای هیات های فوتبال در غرب استان با حضور مهندس بهروان ریاست هیات فوتبال استان مازندران برگزار شد .

در این جلسه که مهندس بهروان ریاست هیات فوتبال و سایر اعضای هیات حضور داشتند ، روسای هیات های فوتبال در شهرستان های غرب استان در خصوص عملکرد خود گزارشاتی را تحویل ریاست هیات فوتبال استان دادند و در خصوص مسائل و مشکلات فوتبال در غرب استان به بحث و تبادل نظر پرداختند .

مهندس بهروان ریاست هیات فوتبال استان مازندران در این جلسه ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع و هفته وحدت ، گفت : از تمامی هیات های شهرستان هایی که در غرب استان خالصانه مشغول فعالیت هستند نهایت تشکر را دارم .

وی افزود : از آنجایی که مازندران بنگاه های اقتصادی خوب و قوی ای ندارد همیشه در همه هیات ها با مشکلات مالی مواجه هستیم . اما ما ملت سختکوشی هستیم و این مشکلات مالی را پشت سر خواهیم گذاشت . میدانم که تیم داری و هیات داری در این شرایط واقعا سخت است و من دست تمامی دوستانی که در زمینه فوتبال فعالیت دارند را می بوسم .

رییس هیات فوتبال استان مازندران ادامه داد : اگر موفقیتی کسب میشود این حاصل تلاش همه است ، ما باید راه برون رفت از این مشکلات را پیدا کنیم . در حال حاضر ما به هیات های خودگردان تبدیل شده ایم . چون نه فدراسیون به ما بودجه ای میدهد و نه اداره ورزش ! درود به شرف و همت تمامی اعضای هیات بخاطر اینکه با مشکلات فراوان دست از تلاش خود نمیکشند .

بهروان افزود : مردم از ما انتظارات زیادی دارند و باید پاسخگوی مردم باشیم . شما مسائل و مشکلات خود را به ما بگویید و اگر عیب و ایرادی در کار ما میبینید به ما بگویید . ما استان اول ورزش کشور هستیم ، در حال حاضر مدیر کل و همکارانش در اداره ورزش و جوانان استان تلاش های زیادی برای پیشرفت ورزش کردند و در حال زحمت کشیدن هستند . مردم به ما اعتماد کردند و نباید اعتماد مردم نسبت به ما و مجموعه ما از بین برود .

این مسئول در پایان صحبت هایش در خصوص شموشک و اثرات ماندگار آن در مازندران سخن گفت و اظهار داشت : اثرات ماندگار مهندس درویش در غرب مازندران هنوز باقی است و با احیای دوباره شموشک فوتبال در این منطقه جان تازه ای خواهد گرفت .ما در مازندران چوب بدون اسپانسر بودنمان را میخوریم وگرنه استعداد های زیادی در همین منطقه غرب در حال حاضر در لیگ برتر و لیگ های مختلف در حال فعالیت هستند .

گفتنیست در این جلسه ، بهمن غفاری مسئول دپارتمان داوری فوتسال کشور نیز حضور داشت و دقایقی را به صحبت کردن پرداخت .

لازم به ذکراست که در پایان این جلسه از هیات های مختلف فوتبال در شهرستان های غرب استان تجلیل شد و همچنین تابلو فرشی هم از طرف هیات فوتبال منطقه سه به مهندس بهروان تقدیم شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :