تازه ها

چهارشنبه 9 دی 1394-13:52 کد خبر:16036

تکلیف رئیس هیئت کشتی ساری را مشخص کنید


انعکاس شمال:مدتهاست که جواد واحدی از ریاست هیئت کشتی شهرستان ساری استعفا داده و شایسته است که رئیس ورزش و جوانان مرکز استان با هماهنگی رئیس هیأت کشتی مازندران هر فردی که تأمین کننده منافع و مصالح کشتی ساری است را مشخص تا کشتی این شهر از وضعیت سرگردانی کنونی خارج شود .

در این ارتباط باید بررسی کرد که جامعه و مربیان کشتی مرکز استان چه دیدگاهی جهت تعیین رئیس آینده هیئت کشتی ساری دارند ؛ کشتی در این شهر نباید مورد بازیچه سیاسیون قرار بگیرد ؛ طی دو سال گذشته متأسفانه حضور یکی از سیاسیون مرکز استان به عنوان رئیس موجب ضربات جبران ناپذیری بر پیکره این رشته ورزشی ساری شده است . در تعیین رئیس آینده هیئت کشتی ساری باید بررسی کاملی از دیدگاه فنی صورت بگیرد و توانمندی و تعهد و تخصص مدیر مد نظر مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد .

قابل ذکر است در حال حاضر به هیچ عنوان تشکیلاتی در کشتی مرکز استان وجود ندارد ، نه کمیته مربیان ، نه کمیته داوران ، نه کمیته انضباطی و نه دیگر کمیته ها فعالیتی ندارند که این بی سازمانی با تعیین رئیس جدید هیئت قطعاً سازماندهی خواهد شد . با معرفی شدن یکی از کشتی گیران ساروی و صاحبنام کشتی کشورمان به استفاده از مواد نیروزا هم این ورزشکار و هم اصل کشتی و هم ورزش ساری  صدمات زیادی را متحمل شدند و مربیان کشتی این شهر نیز از این خسارات بی نصیب نماندند .نگارنده اعتقاد دارد اگر قرار است شورای شهر و شهرداری به کشتی ساری کمک های مالی کنند حداقل به صورت قانونی و با اعلام اینکه چقدر به کشتی ساری کمک مالی شده یا می شود ، در این کمک به کشتی این شهر کوشا باشند ؛ اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اداره ورزش ساری و دستگاههای نظارتی هم باید دیدگاه نظارت دقیق بر کلیه هزینه هایی که از سوی هیئت کشتی ساری و درآمدهای حاصله می شود را مورد واکاوی و آنرا به مردم اطلاع رسانی کنند .

صاحب قلم از اعضای شورای شهر / شهردار / فرماندار / مسئولین ساری چه شرکت های خصوصی و چه شرکت های دولتی این سوأل را دارد که طی یک سال گذشته چه مبلغی برای احیای کشتی مرکز استان کمک کرده اند ، در این ارتباط باید رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری اعلام کند چقدر به کشتی این شهر کمک مالی شده و اعتبارات نیز به چه منظور مورد استفاده قرار گرفته است ؟ این حق مردم است که بدانند از اعتبارات مالی که برای کشتی مرکز استان در نظر گرفته شده و می شود ، چگونه هزینه می شود. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :