تازه ها

دوشنبه 30 آذر 1394-15:13 کد خبر:15937

از ظرف میوه 900هزارتومانی تاآجیل3میلیونی /عکس


 

یلدا از آن شب‌هایی است که تنها یک بار در سال اتفاق می افتد و بسیاری از افراد در این شب با دور هم جمع شدن طولانی‌ترین شب سال را جشن می‌گیرند.
 
چند سالی می‌شود که شب یلدا هم برای قشر خاصی از جامعه لوکس شده و این قشر حاضرند حتی هزینه‌های میلیونی نیز برای این شب پرداخت کنند.
 این افزایش تقاضا منجر به ارائه انواع خدمات لوکس شب یلدا شده است به طوری که از چند روز مانده به طولانی‌ترین شب سال ارائه دهندگان خدمات لیست کالاهای ارائه شده را به مشتریان خاص خود را داده و برای نمونه کارهای خود مشتری جذب می‌کنند.

یک سبد گل و میوه و آجیل شب یلدا به قیمت 452 هزار تومان به مشتری عرض می‌شود که دراین سبد یک شاخه لیلیوم، سه شاخه آنتوریم و 4 شاخه رز و سیب و پرتغال، آناناس و موز استفاده شده است.
همچنین یک سبد با ترکیبی از موز، آناناس، انگور، کیوی، پرتغال، سیب، گل‌های میخک مینیاتوری به ارتفاع و طول 50 سانتی متری به قیمت 294 هزار تومان و یک سبد با 9 شاخه گل ارکیده، سه شاخه گل لیلیوم، 4 شاخه آنتوریوم به همراه هندوانه، موز و آجیل به قیمت 768 هزار تومان عرضه می‌شود.
البته سبدهای میلیونی هم دراین بازار مشتری‌های خاص خود را دارند و به طوری که یک سبد با 11 شاخه لیلیوم و 11 شاخه آنتوریم و 6 شاخه ارکیده به همراه سیب موز، پرتغال، آناناس همراه با چند تزئینی به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
بازار میلیونی‌های شب به حدی داغ شده است که یک صندوق خاتم به همراه انواع آجیل شب یلدا به قیمت سه میلیون تومان به مشتری عرضه می‌شود البته اندازه جعبه و میزان آجیل آن در قیمت تاثیر می گذاشت.


بر اساس این گزارش این یلدای میلیونی تنها نصیب قشر خاصی از افراد می‌شود و می‌توان گفت که این روزها بازار از الگوی قبلی خود تبعیت نمی‌کند.
 
از یک سو افرادی هستند که برای یک شب نیز هزینه‌های میلیونی می‌پردازند یلدا اگر چه بلندترین شب سال است اما هستند افرادی که طولانی‌ترین شب سال خاطره طولانی‌ترین شب گرسنگی را برای آنها تداعی می‌کند.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :