تازه ها

دوشنبه 30 آذر 1394-14:20 کد خبر:15923

سيد مسعود مدينه :

براي توسعه كيفي سازمان ميادين بايد روي افرادي با ماهيت بازرگاني سرمايه گذاري كرد

انعکاس شمال - سیدمسعود مدینه گفت : سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري به دليل اين كه در سطح استان فقط در ساري شكل گرفته مي تواند در سه محور مركبات ، برنج و گوشت سفيد برنامه ريزي و درآمدزايي كند .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي شوراي شهر ساري ، مدينه يكي از كاستي هاي اين سازمان را عدم سرمايه گذاري روي افرادي با ماهيت بازرگاني ذكر كرد وافزود : سازمان ميادين خود يك سازمان بازرگاني است و اگرچه مديرعامل محترم اين سازمان از نيروهاي صديق و تلاشگر شهرداري است ليكن بدون استفاده از مشاوره افراد متخصص و مجرب در حوزه فعاليت هاي بازرگاني نمي توان اين سازمان را آن طور كه لازم است شكوفا نمود .

وي تصريح كرد : در نبود تخصص و تجربه حتي اگر سازمان از اعتبار مورد نيار برخوردار باشد نيز در جهت ارتقاءكارآمدي توفيق چنداني نخواهد داشت .

رئيس كميسيون فني وعمراني شوراي شهر ساري بابيان اينكه در بخش بازرگاني اعتبار حرف اول را مي زند ، اظهار داشت : سازمان ميادين ميوه و تره بار هم از پشتوانه اعتباري بزرگي مثل شهرداري بهره مند است و با استفاده از اين پشتوانه بايد در سطح منطقه شمال فعال شود.

وي گفت : با استفاده از مشاوراني خارج از مجموعه سازمان و اعتبار سازماني مي توان اين تشكيلات را به خود كفايي رساند.

مدينه تاكيد كرد : سازمان ميادين ميوه و تره بار بايد خود را جدا از شهرداري اداره نمايد والبته از برند شهرداري استفاده كند.

وي با بيان اينكه با وضع كنوني درآمد يك پيتزا فروشي بيشتر از درآمد سازمان ميادين است ، افزود : سازمان مزبور بايد خود را بالا بكشد و شهرداري نيز به عنوان ضامن اعتباري ، پشتيبان اين سازمان باشد.

رئيس كميسيون فني و عمران شوراي شهر ساري پيشنهاد كرد شهرداري با دراختيار گرفتن بازارهايي در سطح شهر ، آنها را مديريت و كسب درآمد نمايد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :