تازه ها

يکشنبه 29 آذر 1394-13:42 کد خبر:15910

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران خبر داد:

انهدام 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ساری

انعکاس شمال - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ساری خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علیرضا ثقفی، اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر ساری با هماهنگی مراجع قضایی، در اقدامی غافلگیرانه موفق به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری 15 خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

ثقفی با اشاره به اینکه در این عملیات 15 دستگاه تلفن همراه و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد، اضافه کرد: از عاملان باند مواد مخدر 360 گرم شیشه و یک کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اهمیت امنیت روانی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب و برای افزایش احساس امنیت روانی در جامعه، انواع عملیات‌های ضربتی در چارچوب قوانین به اجرا گذاشته  شد و امنیت را از قاچاقچیان مواد مخدر در استان سلب می‌شود.

*دستگیری عاملان شرارت در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور نیز از شناسایی و دستگیری عاملان شرارت و ناامنی در این شهرستان خبر داد.

علی اوسط گرجی‌پور نیز  اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره شرارت، تیراندازی و چاقوکشی از سوی افرادی به نام "صابر ـ ح" و " محمد ـ چ" موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی زیر نظر قرار دادن مخفیگاه‌های متهمان واقع در یکی از روستاهای حومه شهر نور در اقدامی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند. 

گرجی‌پور اضافه کرد: متهمان که دارای سوابق متعددی کیفری، شرارت و ایجاد ناامنی در شهرستان‌های ساحلی غرب استان بودند در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از عزم راسخ نیروی انتظامی در مقابله با اراذل و اوباش و شرارت خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به هیچ وجه اجازه نمی‌دهد تا عده‌ای شرارت و هنجارشکنی را دستاویزی برای کسب شهرت و منفعت قرار دهند و در مقابله با آنها مانند سدی مستحکم می‌ایستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :