تازه ها

يکشنبه 29 آذر 1394-13:26 کد خبر:15907

رئیس پلیس فتای مازندران:

فضای مجازی جایی برای تلافی اختلافات خانوادگی نیست

انعکاس شمال - رئیس پلیس فتای مازندران گفت: فضای مجازی جایی برای تلافی اختلافات خانوادگی نیست.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی ناجا مازندران، حسن محمدنژاد، اظهار کرد: فردی که به تلافی اختلافات خانوادگی با ایجاد گروهی مجازی در شبکه تلگرام اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز نسبت به همسر خود کرده بود توسط پلیس فتای استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در پی مراجعه زنی 30 ساله به پلیس فتای استان مبنی بر این که فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی توهین آمیز موجب هتک حیثیت وی و اطرافیانش شد، افزود: موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای مازندران با اشاره به اینکه ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، با بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات علمی و پلیسی عامل انتشار این مطالب توهین‌آمیز نسبت به شاکی که همسر نامبرده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد، بیان کرد: متهم که در بازجویی‌ها علت ارتکاب این رفتار مجرمانه را تلافی اختلافات خانوادگی با همسر و بستگان همسر خود عنوان کرد.

این مسئول افزود: مجرم پس از شناسایی از سوی پلیس فتا، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

محمدنژاد با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جایی برای حل مسائل و مشکلات خانوادگی و هتک حیثیت افراد برای تلافی مسائل خانوادگی نیست، گفت: بارگذاری تصاویر و اطلاعات افراد در فضای مجازی غیرقابل بازگشت است و این امر موجب سوء‌استفاده افراد غیر می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :