تازه ها

پنجشنبه 26 آذر 1394-11:2 کد خبر:15873

دكتر بزرگ نيا :

احداث موزه در بوستان ولايت گام بلندي در جذب گردشگران مي باشد

انعکاس شمال - دلاور بزرگ نیاگفت:اين طرح عظيم در جلب و جذب گردشگران بويژه جويندگان و جستجوگران حقايق فرهنگ باستاني و تاريخي خواهد داشت.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز رسانه شهرداري ساري ،دكتر دلاور بزرگ نيا رئيس سازمان گردشگري ، ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان مازندران  گفت : معنويت  گرايي و نگرش متعالي فرهنگي به موازات ژرف نگري اجتماعي ، توجه عميق به رفاه شهروندان و توسعه ي مهندسي و كاربردي عمراني ، از ويژگيهاي برجسته و سازنده ي مديريت مهندس عبوري شهردار جوان ساري است .

 

دكتر بزرگ نيا ضمن قدر شناسي از اهتمام شهرداران استان مازندران در حفظ و احياي ميراث فرهنگي بويژه در تغيير كاربري هاي بافت هاي تاريخي شهرها، خاطرنشان ساخت : كارنامه ي مهندس عبوري در اين عرصه ، از برجستگي خاصي برخوردار و بهره مند است .

 

رئيس سازمان گردشگري ، ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان مازندران با اشاره به اقدام استراژيك شهردار فاضل ساري مبني بر احداث موزه ي گنجينه ها و مواريث باستاني و تاريخي در بوستان ولايت ساري ، گفت : اين اقدام آن گاه مهم جلوه مي كند كه جنگ نرم و جنايات فرهنگي دشمنان را بشناسيم و هجوم ماهواره ها و رسانه هاي مخرب خصم را عميقاً درك نماييم .

 

دكتر بزرگ نيا قرار گرفتن موزه ي گنجينه ها و مواريث تاريخي و باستاني بوستان ولايت در مركز شهر ساري، خاطرنشان ساخت : اين طرح عظيم با توجه به موقعيت جغرافيايي خود نقش موثر و تعيين كننده اي در جلب و جذب گردشگران بويژه جويندگان و جستجوگران حقايق فرهنگ باستاني و تاريخي خواهد داشت .

 

رييس سازمان گردشگري ، ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان مازندران با تأكيد بر توسعه و احداث موزه هاي هنرهاي تجسمي در شهرها از جمله در شهر ساري ، اظهار داشت : حفظ و احياي بافت هاي تاريخي ، احداث موزه ها و توجه به مواريث فرهنگي ، به مثابه ي رستاخيز عظيم فرهنگي و معنوي است . وي افزود : اين اقدام نسل ها و جوانان برومند ايران اسلامي را نسبت به حقايق ديني و توطئه هاي فرهنگي دشمنان خبيث به صورت هر چه بيشتر آسان مي سازد .

 
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :