تازه ها

چهارشنبه 25 آذر 1394-13:23 کد خبر:15855

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران :

باید برای زنان روستایی در مشاغل کوچک برندسازی انجام شود

 انعکاس شمال - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: باید برای زنان روستایی در مشاغل کوچک برندسازی انجام شود تا بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه دهند.


انعکاس شمال : محمد محمدپورعمران  در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی واقع در قائم‌شهر با اشاره به برندسازی فرش مازندران تصریح کرد: به دنبال بازار مشخصی برای عرضه صنایع‌دستی و فرش دستباف هستیم.

وی اظهار داشت: باید برای زنان روستایی در مشاغل کوچک برندسازی انجام شود تا بتوانند فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

وی ادامه داد: اعطای هزاران مورد تسهیلات بانکی  و برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف ازجمله فرش و صنایع‌دستی و اعطای غرفه‌های رایگان در نمایشگاه‌های مختلف به زنان و ایجاد مشاغل کوچک، خدماتی بوده که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به بانوان ارائه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اشاره به اهمیت صادرات، عنوان کرد: وجود ۱۴ کشور همسایه و ۲۵۰ میلیون نفر عضو کشورهای (سی آی اس) کمک بزرگی است تا با آموزش و ترویج، آشنایی با مدیریت کسب‌وکار و  اعطای تسهیلات بانکی بتوانیم محصولاتمان را به این بازارهای جهانی صادر کنیم.

محمدپورعمران ایجاد کسب‌وکارهای کوچک را برای روان‌تر کردن مشکل بیکاری مؤثر دانست و افزود: تاکنون بیش از دو هزار مورد طرح را به بانک‌ها برای استفاده از وام‌های کم‌بهره معرفی کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران بابیان اینکه مازندران در شش حوزه غذایی، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: در حوزه‌های کشاورزی، پرورش طیور، ماکیان، پخت نان محلی و مرباجات زنان مازندرانی جایگاه ویژه‌ای‌ دارند که می‌توانند این قابلیت ها را جهانی کنند.

محمدپورعمران خاطرنشان کرد: باید داشته‌هایمان را در عمل، ملی و جهانی کنیم تا محصولات تولیدی در منازل و تولیدی‌های زیر پله و زیرزمین به بازار کشور ۸۰ میلیون نفری ایران راه پیدا کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :