تازه ها

سه شنبه 24 آذر 1394-17:18 کد خبر:15851

شهردار منطقه 2 ساری:

بزرگترین پروژه منطقه 2 بوستان ولایت است

انعکاس شمال - شهردار منطقه 2 ساری گفت : بزرگترین پروژه منطقه 2 بوستان ولایت است که دردهه فجر امسال افتتاح می شود.


به گزارش انعکاس شمال ،امید ذاکری در گفتگوبا خبرنگار ما با بیان اینکه فصل سرما و بارندگی در راه است اظهار داشت : مناطقي كه هنگام بارندگي شديد در گذشته دچار مشكل بوده اند  آسيب شناسي شده و اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شدکه از جمله بهسازي و لايروبي كانالهاي قديمي و احداث كانال های جديد در سطح منطقه در حال انجام است.

 

 ذاکری گفت :با توجه به ارتقاع پايين اين منطقه از ديگر مناطق و تجمع آبهاي سطحي و سرازير شدن  به اين منطقه شهرداری منطقه 2 با آمادگي كامل و تجهيزات كافي می تواند با تلاش پرسنل خدوم خود رضايت شهروندان را جلب نمايد.

 

وی در خصوص روکش آسفالت معابر افزود:در جهت اهميت كارهاي عمراني و همچنين در خواست شهروندان توانسته ایم بخش بزرگی از منطقه را آسفالت ویا روکش آن ها ترمیم کنیم .

 

ذاکری با اشاره به حمایت‌های شهردار پرتلاش ساری به پروژه هايي چون بوستان ولايت گفت :در بوستان ولایت در حال حاضر 5 شرکت مشغول به کار میباشند که پس از افتتاح اين پروژه در دهه فجر امسال  مردم خواهند ديد كه اينجا چيزي فراتر از يك بوستان است .

 

شهردارمنطقه 2 ضمن برشمردن بخش هاي مختلف بوستان ولايت افزود: اين بوستان با مسجدي با شكوه ؛ آمفي تئاتري عظيم ؛ چهار موزه مختلف و زيبا، پيست دوچرخه سواري و پياده روي يك مجموعه اي است از هر آنچه كه نياز شهروندان تلقي مي گردد ضمن آنكه اين بوستان به دليل هم سطح بودن براي معلولان هم براحتي قابل استفاده است .

 

وی در ادامه با اشاره به احداث زیر گذر فرح آباداظهارداشت: اهميت این پروژه در ساماندهي ترافيك مورد توجه قراردارد وبا بهره برداری ازاين زيرگذر گره ترافيكي در مهمترين محدوده شهر برطرف خواهد شد.

 

شهردار منطقه2 ساری در پایان ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان را مستلزم پای کار آمدن و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی دانست و افزود: اگر همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در حوزه وظایف خود به درستی عمل کنند و مانند شهرداری پای کار بیایند هزینه‌ها در حوزه خدمات شهری تا حد زیادی کاهش یافته و درآمدها افزایش می‌یابد. انتظار داریم سایر نهادهای اجرایی و خدماتی نیز مانند شهرداری وارد میدان شوند و روند ارائه جهادی خدمات را در پیش بگیرند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :