تازه ها

دوشنبه 23 آذر 1394-17:36 کد خبر:15813

احمد آفرين محمدزاده:

كاهش متوفيان وانت بار و ادوات كشاورزي استان مازندران

انعکاس شمال - احمد آفرين محمدزاده گفت: تعداد فوتي هاي رانندگان يا سرنشينان وانت بار و ادوات كشاورزي در محورهاي برون شهري و روستايي كاهش داشته است.


تعداد فوتي هاي رانندگان يا سرنشينان وانت بار و ادوات كشاورزي در محورهاي برون شهري و روستايي، در شش ماهه سال 94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته ، به ترتيب 37 و 50 درصد كاهش داشته است.

 به گزارش انعکاس شمال، مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي مازندران با اعلام اين خبر، عنوان كرد: با توجه به كشاورزي بودن منطقه و تردد فراوان ادوات كشاورزي و وانت بارها در محورهاي روستايي و برون شهري ، طرح هاي ويژه اين دسته از كاربران جاده اي در طي سه سال اخير به اجرا در آمده است كه با اجراي آن، استان مازندران با كاهش بالاتر از نرم كشوري در زمره استان هاي داراي عملكرد مطلوب و مثبت قرار گرفته است .

محمدزاده خاطر نشان كرد: جهت كاهش تعداد متوفيان در سال هاي گذشته اقدامات متعددي از جمله اجراي برنامه هاي آموزشي در روستاها با تاكيد ويژه بر ايمني تردد وانت بارها و ادوات كشاورزي و توزيع و نصب مثلث خطر و شبرنگ آشكارساز جهت نصب بر بدنه وسايل نقليه انجام شده است. در سال جاري نيز بر اساس اعتبارات مصوب، طرح آموزش در 40 روستا و توزيع 2000 عدد مثلث خطر و شبرنگ آشكارساز به اتمام خواهد رسيد.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :