تازه ها

دوشنبه 23 آذر 1394-15:29 کد خبر:15811

استاندار مازندران در ديدار با شهردار و اعضاي شوراي شهر قائمشهر

با پرهيز از حواشي با اعتماد و اطمينان برنامه ريزي كنيد

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت : فرصت خدمت را قدر بدانيد و با پرهيز از حواشي با اعتماد و اطمينان برنامه ريزي كنيد و براي اجراي آن نيز گامهاي عملي برداريد.


مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : پيشبرد امور و اقدامات اساسي با وجود مشكلات متعدد كار سختي است ولي اگر بتوانيم زمينه سرمايه گذاري بخش خصوصي را فراهم كنيم مي توانيم بخشي از مشكلات حوزه شهري را بر طرف كنيم .
وي ادامه داد : فرزند اين آب و خاك هستيم و براي سازندگي اين ديار ولايتمدار بايد تلاش كنيم و هر كسي در جايگاه خود بايد اين فرصت را قدر بداند و براي خدمت به مردم سبقت بگيرد.
استاندار مازندران اظهار داشت : از توانمنديهاي مختلف براي حل مشكلات مردم بايد استفاده كرد و مطالعه و تحقيق همراه با  برنامه ريزي منطقي و راهبردي براي توسعه شهري بسيار كارساز است .
وي حجازي شهردار قائمشهر را مديري توانمند و با سابقه خواند و گفت : در اين فضاي پر فراز و نشيب بايد از مديران مجرب و توانمند استفاده نمود.
وي تصريح كرد : معتقد به نظام و مردميم و براي مردم كه ولي نعمت ما هستند تا نفس داريم بايد كار كنيم .
دكتر فلاح با اشاره به كاهش قيمت نفت و وضعيت اعتبارات دولتي گفت : نبايد چشم به اعتبارات دولتي بدوزيم بايد كارها را به صورت واقعي به مردم بسپاريم و از مشاوران مجرب براي فعاليتهاي اقتصادي بهره ببريم 
استاندار مازندران بر افزايش فضاي سبز شهري قائمشهر و زيبا سازي ورودي هاي قائمشهر تاكيد كرد و گفت : قائمشهر از ظرفيت اقتصادي بالايي برخوردار نيست اما مي توان با ايجاد زمينه هاي سرمايه گذاري و مشاركت بخش خصوصي اقدامات خوبي را انجام داد.
در اين نشست كه مهندس نبيان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران ، پارسا رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي و تعدادي از مديران ستادي استانداري حضور داشتند شهردار و رئيس شوراي شهر قائمشهر گزارشي از اقدامات انجام شده و بخشي از مشكلات شهرستان قائمشهر را ارائه نمودند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :