تازه ها

يکشنبه 22 آذر 1394-14:12 کد خبر:15805

رئیس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران :

از واگذاری کارت بازرگانی به دیگران پرهیز شود

انعکاس شمال - رئیس سازمان صنعت معدن تجارت مازندران گفت:صاحبان کارت بازرگانی از هرگونه واگذاری حق استفاده از مزایای کارت به دیگران خودداری نمایند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی سازمان صنعت معدن تجارت مازندران؛  محمدمحمدپورعمران  با اعلام این مطلب گفت: از آنجائیکه کارت بازرگانی مجوز فعالیت تجارت خارجی بوده و قانونگذار حقوق و وظایفی برای آن قائل شده صاحبان کارت فقط باید شخصا از آن استفاده نمایند واگذاری اختیارات و استفاده از منافع به هر صورت بر خلاف ماده 2قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء،اختلاس و کلاهبرداری بوده وقابل تعقیب کیفری است.
او در ادامه افزود:بنا بر گزارشات واصله عده ای از افراد سود جو با در اختیار گرفتن کارت بازرگانی دیگران اقدام به فعالیت تجاری نموده که این سوء استفاده احتمالی از کارت بازرگانی که قطعا موجب متضررشدن فعال اقتصادی و سایر مرتبطین خواهد شد.

او در پایان تصریح کرد صاحبان کارت از هرگونه واگذاری حق استفاده از مزایای کارت به دیگران جدا" خودداری نمایند و متقاضیان واردات کالا در ابعاد تجاری یا غیر تجاری ضمن رجوع به قانون مقررات صادرات و واردات و آئین نامه مربوطه از رجوع سایرین جهت استفاده از اختیارات صاحب کارت بازرگانی در تامین کالای مورد نیازشان جدا"خودداری نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :