تازه ها

دوشنبه 16 آذر 1394-14:41 کد خبر:15714

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

امکانات شهرداری‌ها نباید در تبلیغات انتخاباتي به‌ کار گرفته شود

انعکاس شمال - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: امکانات شهرداری‌ها اعم از امکانات عمومی و نیروی انسانی، نباید در تبلیغات انتخاباتي به‌ کار گرفته شود.

علی‌رضا یونسی در نشست ماهانه شهرداران مازندران در قائمشهر  اظهار کرد: در مدیریت شهری باید به استانداردهای موثر در جهت رفاه زندگی شهروندان، مورد توجه واقع شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه برای رسیدن به استانداردهای مدیریت شهری باید برنامه‌ریزی مداومی انجام شود، افزود: بعضی از شهرهای استان و کشور اقدامات مناسبی در حوزه مدیریت شهری انجام داده‌اند که شهرداران می‌توانند از اين شهرهای موفق الگو‌برداری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه اکنون بسیاری از شهرداری‌ها با مشکلات درآمدی مواجه هستند، افزود: شهرداری‌هایی که بیش از سقف پیش‌بینی شده، جذب نیرو انجام می‌دهند، با مشکلات درآمدی مواجه می‌شوند.
یونسی درباره برگزاری دو انتخابات مهم، اعم از خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ماه‌های آینده، بیان کرد: انتخابات، فرصت مناسبی برای استفاده از متفکران و روشنفکران جامعه است و با راهکارهای آنها می‌توانیم در جهت آبادانی کشور گام‌های موثری برداریم.
رئيس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه با برگزاری انتخابات، قدرت توسط مردم در چرخش است، تصریح کرد: بعضی از حکومت‌های استبدادی همانند کشورهای عربی، قدرت توسط یک خاندان در حال چرخش است اما در کشور اسلامی ایران با برگزاری انتخابات منظم، مردم‌سالاری از جايگاه و  اهمیت والايي برخوردار است .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه همه تلاش ما براي برگزاري انتخاباتی سالم و قانونی با مشارکت حداكثري همه مردم است متذکر شد: باید تلاش کنیم در استان مازندران یک صندوق آرا هم باطل نشود و این امر نیاز به سلامت در انتخابات دارد.
وی یادآور شد: امکانات شهرداری‌ها اعم از امکانات عمومی و نیروی انسانی، نباید در خدمت تبلیغات انتخابات به‌کار گرفته شود.
یونسی با تاکید بر اینکه تبلیغات انتخاباتی در خودروهای عمومی ممنوع است، افزود: نباید خودروهای عمومی اعم از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها، بنرهای تبلیغاتی نصب کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در پایان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی در جهت برگزاری انتخابات سالم در استان باید همکاری‌های لازم را انجام دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :