تازه ها

يکشنبه 15 آذر 1394-13:44 کد خبر:15694

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اوقاف در احیای موقوفات نیازمند حمایت جدی نهادهای قضایی است

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: اوقاف در احیای موقوفات نیازمند حمایت جدی دستگاه‌ها و نهادهای قضایی استان است.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران اظهار کرد: اوقاف یک دستگاه فرهنگی، اقتصادی، مذهبی و قرآنی است که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری گام برمی‌دارد.

 
وی با تاکید بر اینکه در جایی که اصل وقفیت ثابت شود، اوقاف برای احیای آن تلاش می‌کند، افزود: اوقاف برای احقاق حق و حقوق موقوفات هیچ‌گاه کوتاه نخواهد آمد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه همه ما مسئول احیای وقف هستیم و اوقاف مسئولیت شرعی و قانونی در راستای احیای موقوفات دارد، اضافه کرد: امروز اوقاف از یک سازمان سنتی به سازمان پیشرفته و مدرن تبدیل شده و تمامی فعالیت‌های موقوفات از طریق سامانه جامع انجام می‌شود.
 
این مسئول به حضور اداره‌کل اوقاف استان مازندران در جلسات شورای حفظ حقوق بیت‌المال اشاره کرد و ادامه داد: حضور اوقاف در این جلسات موجب پیگیری جدی مطالبات موقوفات از نهاده‌ها، دستگاه‌های اجرایی و انتظامی شده است.
 
علیزاده با بیان اینکه پیگیری حقوق موقوفات یکی از وظایف شرعی همه مردم است و باید به صورت جد به‌دنبال احقاق حق آن‌ها باشیم، تصریح کرد: اوقاف در احیای موقوفات نیازمند حمایت جدی دستگاه‌ها و نهادهای قضایی استان است.
 

وی در پایان با بیان اینکه عزت و سربلندی ملت ایران در کوتاه نیامدن مقابل استکبار صورت گرفته، گفت: استکبارستیزی در فرهنگ نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاهی ارزشمند و غیرقابل انکار است و ایران اسلامی با این فرهنگ در جهان عزتمند شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :