تازه ها

يکشنبه 15 آذر 1394-12:52 کد خبر:15691

آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری:

تا زمانی که جامعه استعدادهای خود را برای داشتن رهبری حفظ کند، استوار می‌ماند

انعکاس شمال - آیت الله معلمی گفت : رهبری ولی‌فقیه ،ایران را کانون مقاومت ساخت و تا زمانی که جامعه استعدادهای خود را برای داشتن رهبری حفظ کند، استوار می‌ماند.


آیت‌الله علی معلمی  در نشست با خبرنگاران  گفت: امروز موج حرکت اسلامی در کشورهای دیگر نمایان شده است و در حال حاضر تقابل رؤیایی مقاومت با استکبار جهانی را شاهد هستیم.

وی با عنوان اینکه دشمن متأسفانه از درون جامعه اسلامی نیز نیرو گرفته و به جنگ روح و جان اسلامی آمده است بیان کرد: روحیه و ماهیت اسلام مقابله با استکبار جهانی است و ملت‌ها به حرمت بیداری اسلامی امیدوار شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هممان اهمیت جایگاه رهبری و ولایت باشد، افزود: یکی از خطراتی که کشور را تهدید می‌کند خطر نفوذ دشمن در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری است.

امام‌جمعه قائم‌شهر یادآور شد: ازاین‌رو باید اهمیت رهبری و مجلس خبرگان رهبری را تبیین کنیم تا راه نفوذ دشمنان را ببندیم.

آیت‌الله معلمی با اظهار اینکه در حال حاضر مقاومت با محوریت ایران در منطقه شکل‌گرفته است بیان داشت: رهبری ولی‌فقیه ایران را کانون مقاومت ساخت و تا زمانی که جامعه استعدادهای خود را برای داشتن رهبری حفظ کند، استوار می‌ماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر حرکت مقام معظم رهبری روی ریل‌گذاری است که حضرت امام راحل ترسیم کرده‌اند.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور خواستار مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی شد و گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پشتوانه‌ای مقتدر برای نظام اسلامی خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :