تازه ها

يکشنبه 15 آذر 1394-12:45 کد خبر:15690

کوتاه از ورزش مازندران


انعکاس شمال:حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری در اظهارات مدعی شد که تا این لحظه از سوی رئیس هیئت کشتی ساری استعفایی به ما اعلام نشده است . در این ارتباط گفته می شود رئیس هیئت کشتی استعفای خود را تقدیم مدیرکل ورزش و جوانان استان کرده که ایشان با این موضوع مخالفت کرده است .

معلوم نشد با کدام ملاک و معیار و ارزیابی اعلام شد که تیم کشتی مازندران در جام بین المللی فرانسه به مقام سوم دست یافت!

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران طبقه هم کف ساختمان اداره ورزش و جوانان ساری را در اختیار هیئت اسکواش قرار داد که این حرکت جهت ایجاد وحدت بیشتر در بین همه ورزش استان مورد توجه بوده است .

یکی از مسئولین ورزش ساری گفت : این اداره مبلغ 3 میلیون تومان به مجید قیدی قهرمان تیروکمان کشورمان و دارنده مدال های جهانی و آسیایی پاداش اهداء کرد که در رسانه ها اعلام شد که هیچگونه پاداشی به وی پرداخت نشده و وی این موضوع را تکذیب کرد.

معلوم نشد چرا اعضای شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری ها تمایل ندارند که به هیئت های ورزشی کمک کنند بلکه به صورت مستقیم به تیم های ورزشی کمک مالی می کنند شاید مهمترین دلیل این مسئله این است که بیشتر اعضای شوراهای شهرها خودشان هم تیمداری می کنند و هم باشگاه داری .

تیم استقلال ساری به مسابقات لیگ سراسری سوپر لیگ والیبال بانوان کشورمان راه یافت.

مسئولین ورزش ساری اعلام کردند که بیش از 36 درصد افتخارات ورزشی مازندران مسابقات داخلی بین المللی آسیایی و جهانی را ساروی ها به خودشان اختصاص داده اند .

از نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی در مجلس خبرگان رهبری انتظار می رود از هرگونه دخالت در عزل و نصب های مدیران هیئت ها و روسای ادارات ورزشی خودداری نمایند .

از شوراهای اسلامی شهرها و شهرداری ها انتظار می رود که به صورت شفاف کلیه کمک های مالی که به باشگاهها و تیم ها و هیأت ورزشی می شود را اعلام نمایند ؛ اکثر مسئولین هیئت ها و تیم های ورزشی منکر هرگونه دریافت کمک مالی از این نهادهای مردمی هستند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :