تازه ها

شنبه 7 آذر 1394-13:20 کد خبر:15652

فرماندار ساری :

تصدی‌گری دولت در اصناف باید کاهش یابد

 

انعکاس شمال - سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های بازاریان باید برای اعتمادسازی در جامعه استفاده کرد، تصریح کرد: تصدی‌گری دولت در اصناف باید کاهش یافته و سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی در بازار توانمند شوند.

 

انعکاس شمال  - احمد حسین زادگان در دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ساری در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: باید مدیریت بازار را به بازار دهیم تا ساماندهی فعالیت‌های صنوف از طریق فعالان این حوزه صورت گیرد.

وی افزود: پوست اندازی در بازار مرکز استان سبب امتیاز مثبتی برای بازاریان شده و می‌تواند به انتقال تجربیات منجر شود.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به اینکه از ظرفیت‌های بازاریان باید برای اعتمادسازی در جامعه استفاده کرد، تصریح کرد: تصدی‌گری دولت در اصناف باید کاهش یافته و سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های غیردولتی در بازار توانمند شوند.

حسین زادگان با بیان اینکه تشکیل نهادهای خیریه فرهنگی اجتماعی باید در قالب مجمع خیرین اصناف در مرکز استان ایجاد شود، افزود: با تشکیل این مجمع بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و کمک‌های مردمی اصناف و اتحادیه‌ها ساماندهی خواهد شد.

وی با اعلام اینکه 68‌تشکل غیردولتی فرهنگی اجتماعی در حوزه بازار ساری ایجاد شده و زمینه رقابت بین صاحبان صنوف را دوچندان می‌کند، گفت: باید تعداد تشکل‌های مردم نهاد فرهنگی اجتماعی در بازار افزایش یابد.

سرپرست فرمانداری ساری با اشاره به نقش ارزشمند بازاریان در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پس از آن برای کمک به دولت و مردم، افزود: اعتقاد بنده بر این است که اصناف به عنوان مشاوران امین اقتصادی فرماندار و مسئولان اجرایی باید قلمداد شوند تا ساماندهی اقتصادی در جامعه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آرامش نسبی مناسبی در بازار مرکز استان در دولت تدبیر و امید حاکم است، افزود: باید با مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی این آرامش و اعتدال اقتصادی مضاعف شود.

عباس رمدانی، رئیس اتاق اصناف ساری نیز با اشاره به فعالیت 68 اتحادیه تخصصی صنفی در استان، از تشکیل شهرک‌های صنفی در مرکز استان خبر داد و گفت: بازاریان استان در مسیر دفاع از ارزش‌های انقلاب و کیان نظام، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در می آورند.

وی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در بازار واقعی بوده و سبب رونق اجتماعی و اقتصادی می‌شود، افزود: حمایت دولت از بازاریان واقعی باید بیشتر شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :