تازه ها

پنجشنبه 5 آذر 1394-21:49 کد خبر:15644

با حكم دادستان انجام ميشود:

بازداشت عوامل تخليه نخاله در حريم كمربندي ها و رودخانه تجن ساري

 

انعکاس شمال - مديرعامل سازمان پسماند شهرداري ساري با اعلام اين مطلب كه تخليه هرگونه نخاله و پسماند ساختماني در كمربندي ها و حاشيه رودخانه تجن ممنوع است گفت : با حكم دادستان علاوه بر جريمه و توقيف خودرو ، راننده نيز بازداشت خواهد شد .


 

مديرعامل سازمان پسماند شهرداري ساري با اعلام اين مطلب كه تخليه هرگونه نخاله و پسماند ساختماني در كمربندي ها و حاشيه رودخانه تجن ممنوع است گفت : با حكم دادستان علاوه بر جريمه و توقيف خودرو ، راننده نيز بازداشت خواهد شد .

بنا به گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري ياسر بهارفر مديرعامل سازمان پسماند شهرداري مركز مازندران در همين رابطه خاطرنشان كرد : جهت اطلاع بيشتر شهروندان از اين موضوع ، بنرهايي در مكانهاي مختلف نصب شده است ضمن اينكه در همين بنرها درخواست كرده ايم نخاله هاي ساختماني را در محل مجازي كه در روستان معلم كلا در نظر گرفته ايم تخليه كنند .

وي همچنين از مردم درخواست كرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفي در اين پيوند مورد را بلافاصله با روابط عمومي سازمان از طريق شماره پيامك ۳۰۰۰۴۸۲۰۲۱  يا شماره تلفن ۳۳۲۴۸۳۱۸ در ميان بگذارند .

بهارفر در بخش ديگري از اين مصاحبه اقدامات انجام شده از سوي سازمان متبوع خود را براي فرهنگ سازي تشريح كرد و گفت : در كنار كارگاه آموزشي مديريت پسماند براي برخي از كاركنان  در برخي از مدارس نيز دوره هاي آموزشي براي دانش آموزان برگزار كرده ايم كه با استقبال خوبي هم مواجه شده است

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :