تازه ها

شنبه 30 آبان 1394-18:34 کد خبر:15618

با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ؛

پروژه گازرسانی به چهار روستای بابل کلنگ زنی شد

انعکاس شمال - پروژه گازرسانی به چهار روستای بخش سجادرود شهرستان بابل با برآورد اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.


به گزارش پایگاه خبری انعکاس شمال و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، "محمد اسماعیل ابراهیم زاده" مدیرعامل شرکت گاز استان در جمع مردم روستای چاسرکا با بیان اینکه با گازرسانی به این چهار روستا، 170 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد، افزود: گازرسانی به این روستاها نیازمند بیش از 20 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع می باشد.

وی در ادامه گازرسانی به مردم را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: گازرسانی مطلوب به روستاهای استان، همت و همکاری دستگاههای مرتبط مانند منابع طبیعی و راه و شهرسازی را می طلبد و همه با خرد جمعی و مشارکت عمومی به تسریع در انجام این پروژه کمک کنند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه «شرکت گاز مازندران برنامه محوراست و نگاه به آینده دارد»، خدمت بی منت به مردم شریف استان را وظیفه کارکنان گاز استان دانست و گفت: آسایش و آرامش امروز مدیون خون شهدای گرانقدر و ایثار رزمندگان دفاع مقدس است و مردم ما استحقاق بهترین خدمات رسانی را دارند.

گفتنی است در این روز پروژه گازرسانی به روستاهای دهچر، چاسرکا، هلی بن و نرگس کتی کلنگ زنی شد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :