تازه ها

چهارشنبه 27 آبان 1394-17:5 کد خبر:15614

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبرداد:

کسب رتبه برتر روابط‌عمومی اوقاف مازندران در کشور

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از کسب رتبه برتر روابط‌عمومی اوقاف مازندران در بین روابط‌عمومی های ادارات کل سازمان اوقاف خبر داد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده در گفت و گو با ما اظهار کرد: نقش رسانه ها در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف انکارناپذیر است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه های استان در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف بهره‌گیری شود، افزود: الحمدالله مجموعه روابط عمومی اوقاف مازندران در این راستا قدم های خوبی برداشته که اثرات آن در جامعه قابل مشاهده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به فعالیت اثرگذار و ثمربخش مجموعه روابط عمومی اوقاف استان در راستای تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف، معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه، پوشش کامل و صحیح اخبار در رسانه های جمعی استان و کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت جهادی مجموعه روابط عمومی اوقاف مازندران با همکاری و مشارکت تمامی معاونت ها، مدیران و روسای ادارات موجب ثمربخشی فعالیت‌ها و زحمات مجموعه اوقاف در استان و کشور شده است.
 
علیزاده از کسب رتبه برتر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در بین روابط عمومی های ادارات کل سازمان اوقاف در کشور خبر داد و گفت: این افتخار بزرگ با مشارکت، همکاری و تعامل خبرنگاران و رسانه های استان و تلاش شبانه‌روزی مجموعه روابط عمومی اداره کل صورت گرفته است.
 

وی با تقدیر از فعالیت های شبانه روزی مجموعه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، گفت: امیدواریم این شایستگی‌ها و افتخارآفرینی‌ها تداوم داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :