تازه ها

دوشنبه 25 آبان 1394-10:35 کد خبر:15564

احمدی‌نژاد افرادی برای انتخابات ندارد


انعکاس شمال : حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس‌جمهور سایق با بیان اینکه در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تبریز کاندیدا می‌شوم اظهار کرد: من همراه با لیست اصولگرایان در انتخابات شرکت خواهم کرد.

وی افزود: من از انتخابات مجلس هفتم با لیست اصولگرایان وارد مجلس شدم و در انتخابات پیش رو هم به همین شکل در عرصه انتخابات حضور پیدا خواهم کرد.

میرتاج الدینی گفت: تشکیل لیست اصولگرایان در استان آذربایجان شرقی روند خوبی را طی می‌کند و درحال برداشتن گام‌های نهایی است و با هسته مرکزی اصولگرایان در تهران هم هماهنگی کامل دارد.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: من معتقدم اصولگرایان نیز در تهران تحت پرچم جبهه متحد اصولگرایان در عرصه انتخابات حاضر خواهند شد و لیست واحدی را ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه نشانه‌های بسیاری برای تحقق وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده وجود دارد خاطر نشان کرد: مشترکات طیف‌های داخلی اصولگرایی بسیار زیاد است و پرچم‌های جداگانه‌ای هم در این میان برداشته نمی‌شود؛ هرکسی بخواهد در جریان اصولگرایی پرچم جداگانه ای بردارد محکوم به شکست خواهد بود.

معاون دولت دهم با تاکید براینکه اصولگرایان آذربایجان شرقی برای انتخابات مجلس دهم به وحدت رسیده اند گفت: البته لیست واحد اصولگرایان در شهرهای بزرگی مانند تبریز، شیراز، اهواز و مشهد که دارای چند کاندیدا هستند بسته خواهد شد ولی در شهرهای کوچک که یک نماینده دارند سعی می‌شود دو کاندیدای اصولگرا بطور همزمان نامزد انتخابات نشوند.

میرتاج الدینی در پاسخ به این سوال که نزدیکان احمدی‌نژاد برای انتخابات مجلس دهم قرار است چه فعالیتی داشته باشند؟، خاطر نشان کرد: من ارتباطی با نزدیکان احمدی‌نژاد ندارم و این سوال را آنها باید پاسخ دهند. البته آنها اعلام کردند که در انتخابات مجلس حضور پیدا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه احمدی نژاد بارها گفته است در انتخابات مجلس دهم فعالیتی نخواهد داشت اظهار کرد: اگر وزرای دولت دهم بخواهند در انتخابات شرکت کنند در چارچوب اصولگرایی حضور خواهند یافت. نظر ما این است که چهره های فردی که در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نیز در عرصه حضور داشتند، باید در انتخابات مجلس تحت پرچم اصولگرایان فعالیت کنند.

میرتاج الدینی تصریح کرد: اگر یک فردی در جامعه و در بین مردم مقبولیت هم داشته باشد دلیل بر این نمی‌شود که مقبولیت وی به لیست منسوب به او منتقل شود.

به گفته معاون رئیس‌جمهور سابق، احمدی‌نژاد افراد و گزینه‌هایی ندارد که بخواهد برای انتخابات مجلس دهم مطرح کند و اکثر وزرای دولت دهم نیز قرار است بصورت مستقل و در چارچوب جبهه یکتا و تحت پرچم اصولگرایان فعالیت داشته باشند.

معاون دولت دهم تاکید کرد: من در انتخابات مجلس دهم نیز بصورت مستقل از احمدی‌نژاد شرکت خواهم کرد.

منبع: مهر
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :