تازه ها

دوشنبه 25 آبان 1394-9:45 کد خبر:15558

آمادگي حمل و نقل جاده اي مازندران براي انتقال زائران اربعين حسيني

انعکاس شمال - طي جلسه اي آمادگي حمل و نقل جاده اي مازندران براي انتقال زائران اربعين حسيني تشريح شد.


به گزارش انعکاس شمال ، در اين جلسه ،علي نصيري،معاون حمل ونقل ،اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران اظهار داشت:  براي برنامه ريزي نياز به اطلاعات و آمار صحيح داريم  تا بتوانيم به صورت واقعي برنامه ريزي نموده و زائران را به صورت كارواني  به تفكيك شهرها ي استان دسته بندي كرد تا وسايل نقليه بر اساس نياز هر شهر تخصيص يابد.

در ادامه اين جلسه ، حجت الاسلام والمسلمين يوسف پور ،نماينده بعثه مقام معظم رهبري گفت: اربعين حسيني جايگاه خاصي در بين مسلمين بخصوص شيعيان دارد لذا بعثه مقام معظم رهبري مديريت اربعين حسيني را بعهده دارد و ده كميته نيز تشكيل گرديدكه همه نهادها و ادارا ت مسئول در آن عضويت دارند.

همچنين جعفري،نماينده سازمان حج و زيارت عنوان كرد: سازمان حج و زيارت سامانه سماح را ايجاد كرد و تاكنون بيش از بيست هزار نفر در قالب هفتصد گروه ثبت نام نموده اند و در ادامه به دريافت ويزا توسط زائران تاكيد كرده و چگونگي آن را توضيح دادند.

سپس سرهنگ پاسدار هاشمي ،نماينده سپاه كربلا تصريح كرد : سپاه، مسئوليت هماهنگي و پشتيباني را براي زائران اربعين حسيني بعهده دارد لذا براي برگشت توسط بسيج پشتيباني مي شود .

گفتني است : در اين جلسه مقرر شد سازمان حج و زيارت آخرين آمار زائراني كه داراي ويزا هستند و ثبت نام كرده اند را در قالب گروه و دسته و يا كاروان به تفكيك شهرها به دستگاههاي مربوط اعلام فرماييد تا اقدامات لازم جهت تدارك وسيله نقليه براي اعزام انجام شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :