تازه ها

دوشنبه 25 آبان 1394-9:35 کد خبر:15551

مهندس فرزانه از چهره های ماندگار شهرداری و شهر ساری خواهد ماند


انعکاس شمال:با خبر شدیم که مهندس فرزانه معاون شهرداری ساری درخواست بازنشستگی کرده که در این بحث این موضوع از اختیارات مهدی عبوری شهردار مرکز استان است که تصمیم سازی و تصمیم گیری نماید اما بحث بنده ارج نهادن به خدمات مهندس فرزانه طی سی سال گذشته در خدمت به شهر ، شهروندان و شورای شهر و شهرداری است ؛ وی در دوران خدمت خود با بیش از 15 شهردار کارکرده و علاوه بر اینکه 15 سال معاون شهرداری بوده در حدود 20 سال در ارکان مختلف شهرداری مسئولیت داشته و سابقه حضور در جبهه های حق علیه باطل را به عنوان رزمنده داشته است .

فرزانه در بدترین شرایط و مواقع بحرانی شهرداری در خدمت به شهروندان بوده است ؛ وی با رعایت اخلاق انسانی و اخلاقی و اسلامی همواره شهروند مدار بوده و پل ارتباطی خوبی بین پرسنل شهرداری با شهرداران ، شهروندان با شهرداری و جامعه مهندسین با شهرداری بوده است ضمن اینکه او در ارتقاء جایگاه علمی و تخصصی پرسنل شهرداری و مدیران این نهاد همواره تلاشگر بوده است .

 حمید فرزانه در مجامع علمی و فنی و مهندسی شهرسازی همواره حرف اول شهرداری ساری و شهرداری های مازندران را می زد و پایگذار سفرهای علمی مدیران و پرسنل شهرداری در جذب اعتبارات ملی بوده است .

 این مدیر با تجربه شهرداری ساری در ایجاد کانون های سازندگی و مشارکت شهروندان با شهرداری و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی نقشی برجسته داشته است .

 صاحب قلم نیز به نوبه ی خویش برای این مدیر ارزشمند شهر و شهرداری ساری در هر جایگاهی که قرار دارد و قرار میگیرد ، توفیق روز افزون از خداوند متعال مسئلت می نماید. شعبان وفایی نژاد

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :