تازه ها

دوشنبه 25 آبان 1394-0:29 کد خبر:15547

مدیر عامل باشگاه اسکواش شهدای غواص مازندران :

اعزام تیم اسکواش شهدای غواص مازندران به استان یزد

انعکاس شمال - مدیر عامل باشگاه اسکواش شهدای غواص مازندران گفت:تیم اسکواش شهدای غواص مازندران به یزد اعزام می شود.


به گزارش انعکاس شمال ،سید محمد علی رضا زاده مدیر عامل باشگاه اسکواش شهدای غواص مازندران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: تیم اسکواش شهدای غواص مازندران برای شرکت در بازی های دور رفت مسابقات لیگ دسته اول اسکواش کشور این هفته به استان یزد اعزام می شوند.

رضازاده اظهار داشت : تیم اسکواش مازندران در گروه دوم با تیم های خراسان رضوی ، هیئت کیش ، شهرداری یزد، استان کرمان و سمنان به رقابت می پردازند.

وی عنوان کرد تیم های آذربایجان غربی ،تهران ،زنجان ، کرمانشاه ، آبادان و فارس در گروه اول مسابقات لیگ دسته یک کشور قراردارند.

مدیر عامل باشگاه اسکواش شهدای غواص مازندران با بیان اینکه تیم اسکواش شهدای غواص مازندران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می کند، اضافه کرد: محمد حسین مومنی ،شاهین عبدالله نژاد ، حسام رعیت پناه ، سهند قاصد آبادی و بهرام قاصد آبادی به عنوان پنج بازیکن این تیم و همچنین اشکان اتحادی به عنوان سرمربی و ساعد باقر پسندی به عنوان سرپرست تیم هستند.

رضازاده با بیان اینکه تیم اسکواش مازندران دو اردوی  تمرینی را در ساری و گرگان برگزار کرده است، اظهار داشت: مسابقات اسکواش به صورت رفت و برگشت که رفت آن به میزبانی شهرداری استان یزد برگزار می شود.

وی گفت: مسابقات فینال اسکواش لیگ دسته یک کشور در کیش برگزار می شود.

مدیر عامل باشگاه اسکواش غواص مازندران گفت: تیم مازندران صبح پنجشنبه این هفته با تیم خراسان رضوی و بعد از ظهر با یزد و سمنان بازی می کند و روز جمعه هم به مصاف تیم های کرمان و کیش می رود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :