تازه ها

يکشنبه 24 آبان 1394-15:6 کد خبر:15544

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

پوشش ایرانی اسلامی در ایران فراموش شده و باید دوباره احیاء کنیم

انعکاس شمال - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : پوشش ایرانی اسلامی در ایران فراموش شده و باید دوباره احیاء کنیم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه پیگیری جدی‌تری داشته باشد.


انعکاس شمال : مریم جمشیدی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه پوشش ایرانی اسلامی به صورت مستمر و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری‌ها توصیه می‌شود.

وی افزود: فرمانداران باید همکاری بیشتری را برای در اختیار قرار دادن فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برای ایجاد تحول در پوشش ایرانی اسلامی باید از طراحان لباس ایرانی و اسلامی استفاده شود، گفت: پوشش ایرانی اسلامی در ایران فراموش شده و باید دوباره احیاء کنیم و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه پیگیری جدی‌تری داشته باشد.

جمشیدی خاطرنشان کرد: صداوسیما باید تیزر‌هایی مطابق با ذائقه دهه 90 داشته باشد، نه اینکه تیزرهای دهه 20 را به نمایش بگذارد که هیچ‌گونه جاذبه‌ای برای نسل سوم و چهارم نداشته باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عفاف و حجاب باید تلفیقی برای آقایان و خانم‌ها باشد و کارگاه‌های آموزشی و توجیهی با حضور آقایان و خانم‌ها برگزار شود.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :