تازه ها

دوشنبه 18 آبان 1394-12:4 کد خبر:15452

در جلسه كارگروه توسعه صادرات استان، اعلام شد:

صادركنندگان از برندهاي مناسب در صدور كالا استفاده نمايند

انعکاس شمال - استاندارمازندران تاكيد كرد: صادركنندگان از برندهاي مناسب در صدور كالا استفاده نمايند تا استمرار آن را تضمين نمايد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه كارگروه توسعه صادرات استان با اشاره به ميزان بالاي توليد مركبات و كيوي در استان در سال جاري و لزوم صادرات بهنگام اين محصولات به كشورهاي هدف، خاطر نشان ساخت: با توجه به اين كه همه فضاها در كشور در جهت رونق اقتصادي و فعاليت هاي توليدي و احياي صادرات آماده است، باغداران مازندران بايد حداكثر بهره را از اين فضا در جهت توسعه صادرات مركبات ببرند.  

مقام عالي دولت در مازندران، افزود: هماهنگي هاي خوبي در جهت توسعه صادرات مركبات اعم از تمهيد زيرساخت هاي حمل و نقل، تخصيص سرمايه در گردش و هماهنگي هاي گمركي به عمل آمده است و انتظار داريم؛ كليه دستگاه هاي اجرايي و تشكل ها با تعامل بتوانند با استفاده مطلوب از مزيت هاي صادراتي، جهش مناسبي در ميزان صادرات امسال بوجود آورند.

فلاح، با بيان اين كه بانك هاي توسعه صادرات و ملي آمادگي خود را جهت اعطاي تسهيلات به صادركنندگان استان اعلام نموده اند، بيان داشت: در اسرع وقت؛ با حضور دستگاه هاي ذي ربط و بانك هاي عامل، برنامه عملياتي اعطاي تسهيلات ياد شده تدوين و ارايه شود.

استاندار، تاكيد كرد: صادركنندگان از برندهاي مناسب در صدور كالا استفاده نمايند تا استمرار آن را تضمين نمايد.

نماينده عالي دولت در مازندران، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به لزوم تقويت و توسعه فعاليت هاي گردشگري، گفت: بايد فراتر از ملاحظات و موانع موجود، با عزم و اهتمام مجدانه نسبت به پيشبرد اين گونه طرح ها اقدام نمود و دستگاه هاي اجرايي در چارچوب قانون، همكاري جدي در اين راستا داشته باشند.

فلاح، تصريح كرد: طرح ها و پروژه هاي گردشگري، داراي برنامه مشخص منطقه اي، ملي و بين المللي براي جذب توريست و ارايه خدمات به آنان باشد.

در اين جلسه اعلام شد، نمايشگاه دائمي محصولات ساختماني در بندر آكتائو قزاقستان ايجاد خواهد شد و شركت سورتينگ بندر امير آباد با مشاركت بنياد بركت به زودي احيا مي شود.

در اين جلسه كه برخي فرمانداران و مديران دستگاه هاي اجرايي، روساي برخي تشكل هاي بخش خصوصي و تعدادي از صادر كنندگان مازندرانيِ ممتاز كشوري در سال 94 حضور داشتند، مدير كل صنعت، معدن و تجارت استان، گزارشي از آخرين اقدامات در راستاي توسعه صادرات مركبات استان ارايه نمود و اعضاء به بيان نقطه نظرات خود پرداختند.

هم چنين در اين جلسه با حضور استاندار مازندران، مشكلات برخي واحدهاي توليدي استان مطرح گرديد كه با تاكيد دكتر فلاح، در خصوص رفع مشكلات، تصميمات لازم اتخاذ شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :