تازه ها

پنجشنبه 30 مهر 1394-11:29 کد خبر:15193

مدير ساخت و توسعه راهها راه و شهرسازي مازندران :

توسعه مازندران در گرو ارتقاء و تعریض جاده های ارتباطی آن است

انعکاس شمال - مديرساخت و توسعه راهها اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران گفت : توسعه و پيشرفت اين استان در گرو ارتقاء و تعريض محورهاي ارتباطي آن است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مهندس علي اكبر ييلاقي ضمن قدرداني از تلاش همه كاركنان اين مجموعه در جهت اهداف عاليه اين اداره كل عنوان نمود: مازندران به دليل شرايط ويژه منطقه اي و جغرافيايي از محورهاي مواصلاتي مهمي برخوردار بوده و از طرفي وجود تراكم جمعيت شهري  و فاصله نزديكي شهرهاي اين استان به هم راههاي پر ترافيكي را در اين استان شاهديم ، از اين رو اين اداره كل به غير از وظيفه ذاتي خود در خصوص حفظ و نگهداري راهها اقدامات بسيار گسترده اي را در زمينه بهسازي و ارتقاء محورهاي اصلي و شرياني اين استان از چند سال گذشته در دستور كار خود دارد.

مديرساخت و توسعه راهها اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران اظهار داشت : از اين رو بايد تمامي مسولين ذيربط براي با تمام توان در جهت توسعه و تعريض محورهاي اين استان بكوشند.

مهندس ييلاقي به بهره برداري از عمليات 50 كيلومتر تعريض و چهارخطه شدن محورهاي استان در جريان سفر رياست محترم جمهور اشاره و تصريح نمود : اعتباري بالغ بر 637 ميليارد ريال براي اجراي اين عمليات هزينه شده است.

وي خاطر نشان ساخت : تعريض و چهارخطه كردن محورهاي ارتباطي هراز ، سوادكوه ، ساري _ جويبار ، درويش خيل _ فريدونكنار ،آمل _ بابل قديم  ، نور _ چمستان _ آمل ، نكا _ نيروگاه ، بهشهر_ زاغمرز ... از جمله محورهايي هستند كه عمليات تعريض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :