تازه ها

دوشنبه 20 مهر 1394-17:46 کد خبر:15005

شناسایی و پلمپ 185 فقره انشعاب غیر مجاز آب روستایی در مازندران

انعکاس شمال - 185 فقره انشعاب آب غیر مجاز در روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران طی 6 ماهه نخست سالجاری شناسایی و پلمپ شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛رییس اداره حقوقی و قراردادها و رسیدگی به شکایات شرکت آبفار استان در گفتگویی با اعلام این خبر اظهار داشت: مصرف آب از انشعاب غیر مجاز مهمترین عامل هدررفت آب است و موجب افزایش هزینه تولید و توزیع آب شده و ارائه خدمات رسانی مطلوب به مشترکین را با چالش مواجه می کند.
علی اصغر علیپور با تاکید بر غیر شرعی و غیر قانونی بودن انشعابات غیر مجاز افزود: استفاده از انشعاب غیر مجاز از شبکه آب شرب برابر ماده 660 قانون مجازات اسلامی و ماده یک لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق مصوب 1359 جرم و مشمول مجازات است .
وی ادامه داد: کسانی که از طریق انشعاب غیر مجاز به شبکه آبرسانی وصل می شوند علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات و تجاوز به حقوق مشترکان با نصب غیر اصولی انشعاب کل شبکه را در معرض خطر آلودگی قرار می دهند.
علیپور با اشاره به برنامه جدید شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در شناسایی انشعابات غیر مجاز تصریح کرد: در راستای حفظ حقوق مشترکان آب شرب روستایی و خدمات رسانی مطلوب و بهینه به آنان ، شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و  علاوه بر بهره گیری از سیستمهای پایش نامحسوس در آینده از گروههای بازرسی برای سرکشی به مناطق مختلف نیز استفاده خواهد شد تا انشعابات غیر مجاز در روستاهای تحت پوشش کشف و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :