تازه ها

دوشنبه 6 مهر 1394-22:36 کد خبر:14838

با نظر معاون استاندار مازندران صورت می‌گیرد

تشکیل ستاد هفته ملی کودک در فرمانداری‌های مازندران

انعکاس شمال - با نظر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، ستاد هفته ملی کودک در فرمانداری‌های مازندران تشکیل می‌شود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، 15 تا 21 مهرماه به نام هفته ملی کودک در تقویم رسمی ایران نام‌گذاری شد که در سراسر کشور جشن‌ها و برنامه‌هایی با این عنوان برگزار می‌شود و در استان‌ها متولی این امور اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بر این اساس، جلسه ستاد هفته ملی کودک در استانداری مازندران به ریاست معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار و با هماهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران به‌عنوان دبیر ستاد هفته ملی کودک و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.

در نخستین جلسه ستاد هفته ملی کودک مازندران، برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی مورد بررسی مدیران و مسئولان استانی عضو این ستاد قرار گرفت و رئوس برنامه‌های هر یک از دستگاه‌های تعیین شد.

به همین منظور، رئیس ستاد هفته ملی کودک استان مازندران، در نامه‌ای از فرمانداران شهرستان‌های این استان خواست تا با توجه به نزدیک شدن هفته ملی کودک و ضرورت توجه و رویکرد دستگاه‌های اجرایی استان و همه نهادهای تربیتی اعم از خانواده و دستگاه‌های فرهنگی ـ تربیتی مرتبط در این زمینه، نسبت به تشکیل ستاد هفته ملی کودک در راستای بزرگداشت این هفته برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

علی‌رضا یونسی‌رستمی با تأکید بر نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احقاق حقوق واقعی کودکان، درباره اهمیت هفته ملی کودک، اظهار کرد: پرورش و تربیت کودک پرورش یک جامعه است.

وی افزود: اگر بین فضاهای آموزشی و تربیتی جامعه هماهنگی ایجاد شود کودکان به سمت جوان‌مردی، عالم شدن و شخصیت قابل توجهی پیش می‌روند که سبب رشد جامعه می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :