تازه ها

دوشنبه 6 مهر 1394-15:46 کد خبر:14835

حمزه زاهدی

برادر شهیدم...


برادر شهیدم...

حاج حمزه زاهدی،قاری نام آشنای مازندرانی،چند روزیست که داغدار دوست و رفیق عزیزش حاج محسن حاجی حسنی کارگر،نفراول مسابقات جهانی مالزیست،متن زیرخاطراتی از شهیدحاج محسن حاجی حسنی کارگربه قلم جناب زاهدی می باشد

حاج حمزه زاهدی:ایشان از نخبگان قرآنی کشورمان بودندکه علی رغم سن کم شان از تجربه بالایی در تلاوت قرآن برخوردار بود و بسیاری از اساتید تلاوت جهان اسلام ، آینده درخشانی رابرایشان پیش بینی میکردند.

ایشان از دوستداران و علاقه مندان تلاوت استاد مرحوم شحات انور بودند وقریب به 300 تلاوت از ایشان را حفظ بودند.

امسال هم بعد از 9 سال که رتبه اول به قاریان ایرانی در مسابقات مالزی نمیدادند ولی علی رغم همه گمانه زنیها که میگفتند ایشان هم اول نمیشود،شاهد آن بودیم که تلاوت بسیار قوی و با اختلاف 8 نمره نسبت به نفر دوم، رتبه نخست این مسابقات که از معتبرترین مسابقات دنیاست رو کسب کردند و به بنده میگفت؛ امیدوارم این رتبه دل رهبر عزیز رو شاد کنه.

ولایتمداری شهید حاج محسن از مشخصه های مبرز ایشان بود و امسال هم که ابتدای ماه مبارک رمضان در محضر آقا تلاوت داشتند، معظم له ایشان را مورد تفقد خاص قرار دادند.

دراینجا خاطره ای رو از دیدار با آقاکه حقیر هم توفیق حضور داشتم رو عرض میکنم:همیشه به من میگفت؛ دوست دارم انگشتری از حضرت آقا هدیه بگیرم.حقیر هم به ایشان عرض کردم، امسال که خدمت آقا تلاوت کردید وقتی به محضرشان مشرف شدید به آقا بفرمایید انشاالله آقا انگشتری به شما اهدا خواهند کرد، اتفاقا امسال ابتدای ماه مبارک باجمعی از قاریان ممتازطبق سنوات گذشته به محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و حاج محسن تلاوت زیبایی کردند،بعد از تلاوت و دستبوسی آقا آمد پیشم، گفتم محسن جان چی شد؟ انگشتر آقا رو گرفتی؟

گفت؛ نه حاجی

گفتم، ای بابا، چرا؟ تو که میخواستی...

گفت؛ حاجی حقیقتش روم نشد به آقا بگم

این قضیه گذشت تا بعد از دو هفته با من تماس گرفت و از خوشحالی داشت بال در میاورد.گفتم چی شد؟

گفت :حاجی، آقا برام انگشتر فرستاد.

اتفاقا من مشهد بودم که اومد پیشم و انگشتر اهدایی آقا رو بهم نشون داد و گفت؛ آقای سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن،چندشب پیش ازتهران اومدن ودر مسجد کرامت مشهد که جلسه قرآن بود طی مراسمی این انگشتر رو به بنده دادند و گفتند؛ مقام معظم رهبری فرمودند؛ این انگشتر رو ببرید و به آقای حسنی کارگر بدهید...

(آقا ایشون رو میشناختند )

 آقا محسن برام نقل میکرد:چندسال پیش که آقا ایام نوروز تشریف آورده بودند مشهد، در تالار آینه حرم رضوی دیداری قاریان با معظم له داشتند که شهید حاج محسن هم در اون جلسه بودند.

مجری مراسم یک به یک افراد رو به آقا معرفی میکردند تا رسید به محسن جان مجری گفت؛ آقای محسن حاجی حسنی حضرت آقا، سری تکان دادند و فرمودند؛ بله حسنی کارگر!!!یعنی ایشون رو میشناسم و حتی پسوند ایشون رو هم میدونم...و دیروز که خبر شهادت ایشان را در حادثه منا،آقای مقدم، رییس شورای عالی قرآن و مسئول ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری( که در خبرگزاری ایکنا آمده) خدمت حضرت آقا گفتندمقام معظم رهبری، بسیار متأثر شدند.

در پایان این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه ای و جامعه قرآنی کشور و ملت شریف ایران تسلیت میگویم.انشاالله فردای قیامت از ما شفاعت کنند.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :