تازه ها

سه شنبه 31 شهريور 1394-23:20 کد خبر:14731

توضیحات سرداراشتری درمورد جریمه بدحجابان


سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه سومین محفل انس پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت ناجا در جمع خبرنگاران در مورد جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر اظهار داشت: در خصوص جمع‌آوری متکدیان مسئولیت اصلی با شهرداری است اما نیروی انتظامی برای شناسایی و جمع‌آوری آنها آمادگی کامل را دارد اما مسئله این است که آنها را کجا تحویل بدهیم.

وی با بیان این مطلب که مشکل ما جمع آوری متکدیان نیست اظهار داشت: اگر سازمان‌هایی که مسئولیت تحویل و نگهداری متکدیان را دارند اعلام آمادگی کنند ما در کمتر از 48 ساعت همه آنها را جمع خواهیم کرد.

وی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر بیان داشت: نیروی انتظامی در این زمینه اعلام آمادگی می‌کند و اگر محلی برای نگهداری آن باشد حداکثر ظرف 10 روز آنها را جمع می‌کند البته پیگیر این امر با استانداری و بهزیستی هستیم.

سردار اشتری در مورد جریمه بدحجابان گفت: تا امروز ابلاغی برای ما نیامده اما طبق قانون کسانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند  ناجا موظف است طبق قانون با هر کسی که خلاف قانون عمل کند برخورد کند.

وی در مورد تمهیدات نیروی انتظامی برای اربعین حسینی اظهار داشت: تمهیدات لازم اندیشیده شده و ما آمادگی پذیرایی از زائران را داریم، به همین منظور گیت‌ها افزوده شده و از 18 گیت در مرز مهران به 96 گیت افزایش یافته.

اشتری با بیان این مطلب تما زائران اربعین حسینی باید گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند خاطر نشان کرد: ناجا آمادگی لازم در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه را برای زائران حسینی آمادگی لازم را دارد.

منبع: فارس
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :