تازه ها

سه شنبه 31 شهريور 1394-23:19 کد خبر:14730

از چمران تقدیر کنید، پاداش بگیرید!


مدیر یک فرهنگسرا به خاطر مشارکت در یک مراسم بزرگداشت که در آن از احمد مسجدجامعی نیز تقدیر شده بود، اخراج شد!

به گزارش صراط، آنطور که رسانه ها نقل کرده اند ، فرد مذکور احمدرضا مؤمنی مدیر مراکز فرهنگی منطقه 10 سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیر فرهنگسرای عطار است و برنامه مورد اشاره نیز در واقع توسط بخش خصوصی به منظور تقدیر از استاد انوار برگزار شده بود که به درخواست انوار، پاسداشت مسجدجامعی نیز در برنامه گنجانده شده بود.

این اولین باری نیست که مدیر یک فرهنگسرا به دلیل مشارکت در یک برنامه، اخراج می شود. پیش از این در سال 92، تقدیر از دکتر داوری در فرهنگسرای ابن‌سینا باعث برکناری حجت‌الله نصرتی، مدیر این فرهنگسرا ابن شده بود.

دلیل برکناری این مدیران به اندازه ای عجیب است که نمونه آن را حتی در خصوص جناحی ترین انتخاب ها برای پست های سیاسی کشور، به سختی می توان پیدا کرد.

هنوز معلوم نیست سیاست شهرداری تهران و سازمان فرهنگی هنری در این خصوص چیست و آیا مشارکت هریک از مدیران در همایش هایی با حضور آن دسته از اعضای شورای شهر که در طیف سالکان طریق مهدی چمران و محمدباقر قالی باف دسته بندی نمی شوند، موجب برکناری آنها خواهد شد یا خیر؟!

گفتنی است چندی پیش، فرهنگسرای بهمن با برگزاری مراسمی از محمدباقر قالی باف به دلیل آنچه خدمات شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی در کربلا، خوانده شد، تقدیر کرد.

با این دسته بندی، چه بسا از نظر مدیران شهرداری و رییس شورای شهر، برگزاری همایش برای تقدیر از آنان مشمول پاداش و برای منتقدان، حکم اخراج را در پی داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :