تازه ها

سه شنبه 31 شهريور 1394-23:14 کد خبر:14728

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران:

احداث پارک موزه دفاع مقدس نیازمند حمایت مالی است

انعکاس شمال - نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران گفت: برای احداث پارک موزه نیاز به حمایت مالی مناسب است.


آیت‌الله نورالله طبرسی  در جلسه هیئت امنای باغ‌موزه دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه انقلاب کردن کار سختی بوده ولی انقلابی ماندن کار سخت‌تر است، اظهار کرد: بسیاری از افراد انقلابی در دوران پیامبر در زمان شروع نهضت اسلامی در کنار ایشان قرار گرفتند ولی با گذشت زمان از کنار پیامبر فاصله قرار گرفته و حتی در صف دشمن قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در انقلاب اسلامی ایران نیز برخی افرادی که در ابتدا در کنار امام خمینی(ره) بودند، اکنون از اهداف انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: جوانان ما باید با سرمایه‌های انقلاب اسلامی ایران آشنا شوند و از عقبه انقلاب اسلامی اطلاعات کافی داشته باشند، به همین منظور باید در مکانی با سند و مدرک پاسخگوی چراهای جوانان بود.

طبرسی در ادامه تأکید کرد: اقدامات انجام شده رزمندگان اسلام و نیز رشادت‌های دوران دفاع مقدس مردم استان باید بازتاب مناسبی پیدا کند و به خوبی تبیین شود.

وی با اعلام اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید احداث شود، حتی اگر شد از ظرفیت اعتباری مردم استفاده شود، افزود: باغ‌موزه هویت تاریخی ما است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با اشاره به همکاری مناسبی که در استان مازندران در ارتباط با باغ‌موزه دفاع مقدس در حال انجام است، یادآور شد: برای احداث پارک موزه نیاز به حمایت مالی مناسب است.

وی در پایان گفت: نمی‌توانیم نسبت به از بین رفتن آثار ماندگار مازندران بی‌تفاوت بود، یعنی نباید بگذاریم همه اقدامات مردم استان برای انقلاب اسلامی فراموش شود.

منبع:فارس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :