تازه ها

دوشنبه 30 شهريور 1394-16:32 کد خبر:14704

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران:

تعزیر عرضه کنندگان متخلف نوشت افزار در مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر متخلفین نوشت افزار  در مازندران خبر داد.


به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران ، مهدی عباسی از تعزیر متخلفین نوشت افزار  در مازندران خبر داد و گفت : یکی از صلاحیت های تعزیرات حکومتی برخورد با متخلفین در بخش لوازم التحریر  می باشد.

 وی افزود : در آستانه بازگشائی مدارس قرار داریم و مراجعات اولیای دانش آموزان برای تهیه لوازم دانش اموزی به فروشگاه های مر بوطه زیاد است    . 

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد:با توجه به اهمیت موضوع شعبه ویزه ای رسیدگی به تخلفات این بخش در نظر گرفته شده که به صورت ویژه به تخلفات واحد های عرضه کننده لوازم التحریر در اسرع وقت رسیدگی می کند و  اعمال مجازات می نماید .

عباسی در خصوص مجازات های  احصاء شده در قوانین تعزیرات حکومتی برای متخلفین گفت : مجازات هایی از جمله جزای نقدی ، تعطیلی واحد ، لغو پروانه کسب، قطع خدمات دولتی  ، نصب پارچه به عنوان متخلف و در صورت تکرار   تخلف  مجازات ها تشدید خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد: این اطمینان را به مردم شریف استان می دهم همانطور که با دیگر متخلفین در بخش های مختلف بدون اغماض و قاطعانه  برخورد می نماییم دراین  بخش نیز بدون اغماض و قاطعانه برخورد کنیم تا متخلفین  از حاشیه امنی برخوردار نباشند .

وی در خصوص پرونده های در یافتی در  بخش نوشت افزار  گفت : 318 فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 315 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 267 میلیون و 397 هزار 300ریال جزای نقدی محکوم شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :