تازه ها

يکشنبه 29 شهريور 1394-15:58 کد خبر:14679

عضويت مدير كل امور بانوان استانداري در اتاق فكر معاونت روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري

انعکاس شمال - مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران به عنوان اعضاي اتاق فكر اختصاصي معاونت روستايي و مناطق محروم رياست جمهوري انتخاب شد.


از سوي معاون روستايي و مناطق محروم رييس جمهور، اتاق فكر اختصاصي با هدف بهبود وضعيت بانوان روستايي و بهره گيري از ظرفيت مديران كل امور بانوان استانداري ها تشكيل گرديد.

پس از بررسي هاي به عمل آمده و بر اساس عملكرد مديران كل امور بانوان و خانواده استانداري هاي سراسر كشور، مريم جمشيدي، به همراه دو مدير كل از استان هاي ايلام و سمنان به عنوان اعضاي اين اتاق فكر اختصاصي انتخاب شدند.

سيد ابوالفضل رضوي، معاون روستايي و مناطق محروم رييس جمهور در نامه اي ضمن اطلاع رساني اين انتخاب به ربيع فلاح، استاندار مازندران خواستار همكاري جهت حضور فعال مدير كل بانوان استانداري در جلسات اتاق فكر ياد شده گرديد.

به گزارش روابط عمومي استانداري مازندران، متن كامل اين نامه به شرح زير است:

جناب آقاي دكتر فلاح

استاندار محترم مازندران

با سلام و احترام؛

با عنايت به تشكيل اتاق فكر در اين معاونت در خصوص موضوعات فرهنگي و اجتماعي و امور مربوط به زنان در روستاها و نظر به عضويت مدير كل محترم امور بانوان آن استان در اين نشست هاي دوره اي، در مورد حضور فعال ايشان در جلسات مذكور دستور فرماييد، اقدامات لازم را مبذول دارند./سيد ابوالفضل رضوي / معاون روستايي و مناطق محروم رييس جمهور

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :