تازه ها

جمعه 27 شهريور 1394-13:26 کد خبر:14648

با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري

فرماندار جديد شهرستان محمودآباد معرفي شد

انعکاس شمال - آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان محمودآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.


دكتر يونسي معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در اين مراسم بر استفاده مناسب از فرصت ها و ظرفيت ها برا ي توسعه شهرستان تاكيد كرد و خواستار همكاري همه مديران و مسئولان براي تحقق برنامه ها و سياستهاي دولت تدبير و اميد شد.

وي پاک‌دستی و صداقت و دیگر خصوصیات اخلاقی بارز یک مدیر انقلابی را راز ماندگاری مسئول به معنای خادم ملت دانست و گفت: اگر در قبول مسئولیت ظرفیت لازم را نداشته باشیم، دچار غرور و خودبرتربینی می‌شویم و این آفت برای مدیران است.

يونسي افزود: مراسم امروز علاوه برتکریم از چهره‌ پرتلاش مازندران در راستای عمل به قانون در آستانه انتخابات است چرا که دولت به مردم تعهد دارد تا انتخابات را براساس قانون برگزار کند.

علی‌رضا یونسی رستمی با اشاره به اینکه در این دولت درست‌گویی و تعامل جایگزین درشت‌گویی و تقابل شد، عنوان کرد: عزت و بزرگی بین‌المللی کشور در مقابل قطعنامه‌های ناجوانمردانه به خاطر  جایگزینی تعامل به جای تقابل در سیاست خارجی دولت است.

وی خاطرنشان کرد: شکوفایی اقتصادی به جای تورم لجام‌گسیخته، کاهش هزینه‌های بهداشت و سلامت مردم از جمله اقدامات دولت برای بالابردن امید در جامعه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نشست کشورهای بزرگ دنیا در مذاکرات هسته‌ای با ایران را بزرگ‌ترین دستاورد دولت تلقی کرد و افزود: این‌که کشورهای بزرگ دنیا پای میز مذاکره با ایران در موضوع هسته‌ای آمدند و این مذاکرات به‌عنوان الگوی مبارزه در مذاکره برای دنیا عنوان شده است، به‌دلیل هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب ، سیاست‌های روشن و به‌دور از تنش دولت و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.

یونسی در ادامه تکریم مردم و ارباب رجوع را اولویت اصلی دولت تدبیر و امید دانست و اظهار کرد: مردم باید دسترسی آسان به مدیران داشته باشند و راستگویی، شفافیت و صداقت باید در رفتار مدیران اجرایی وجود داشته باشد.

وی باندبازی و جناح‌بازی را در این دولت مردود دانست و تصریح کرد: این دولت به همه تعلق دارد و دولت برندگان است.

یونسی با اشاره به آفت فساد و رابطه‌بازی در دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: قانون فصل‌الخطاب برای ما باشد اما تعاملات سازنده و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشبرد امورات مردم و کشور لازم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را دو انتخابات مهم‌ کشور عنوان کرد و افزود: هیچ‌کس حق استفاده از امکانات دولتی برای شخص یا علیه شخصی را ندارد و اگر این تخلف صورت گیرد در صورت مشاهده و مدارک در این خصوص برخورد قانونی می‌شود.

وی در پایان برگزاری انتخابات سالم و پرشور را وظیفه دولت دانست وگفت: مسئولان باید بستر رقابت سالم انتخاباتی را ایجاد کنند و مردم نیز حق دارند در این رقابت با استفاده از حقوق خودشان  گزینه مورد نظر را انتخاب کنند.

در این آیین از زحمات 17 ماهه سیف‌الله فرزانه فرماندار سابق تقدیر و یحیی یوسف‌پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی و حکم مسئولیت وی که از سوی وزیر کشور صادر شد، توسط معاون استاندار مازندران ابلاغ شد.

یحیی یوسف‌پور فرماندار جديد شهرستان محمودآباد در اين مراسم قانون‌مندی، برنامه‌محوری، عدالت‌محوری، اخلاق‌محوری، راست‌گویی و استفاده از تجربیات مدیران گذشته را مهم‌ترین شاخصه‌های کاری دولت تدبیر و امبد دانست و گفت:همه باید تلاش کنیم تا این برنامه‌ها در شهرستان اجرایی شود

وی افزود: استفاده از تجربیات نخبگان شهرستان در قالب اتاق فکر برای توسعه شهرستان ضروری است و قطعا کارهای نیمه‌تمام فرماندار سابق مدنظر قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :