تازه ها

جمعه 27 شهريور 1394-13:6 کد خبر:14640

شهردار ساری:

از سکوت ما سوء استفاده نکنید

انعکاس شمال – شهردارساری در هیئت ورزشکاران یادواره شهدای تویه دروارگفت: به دنبال وحدت بین همگان هستم اما نباید از سکوت من سوء استفاده کنید .


به گزارش خبرنگار انعکاس شمال،مراسم عزاداری هیأت ورزشکاران مازندران یادواره شهدای تویه دروار با حضور مهدی عبوری شهردار – سید رمضان شجاعی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی – زارعی فرماندار اسبق ساری – فرامرز نقیبی و سید محمد آقامیری اعضای سابق شورای شهر ساری – علی اصغر یوسف نژاد معاون سابق حقوقی و پارلمانی وزیر اقتصاد ، مشاور عالی اتاق اصناف کشور ، نماینده های دوره های پنجم و هشتم مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و شهردار اسبق ساری – سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران شهرداری – حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری – مسعود پیری عضو شورای شهر – عادل روحی و یاسر قربانی دو تن از مدیران رسانه های مجازی استان و جمع کثیری از قهرمانان جهان و المپیک و خانواده های معظم شهدا در حسینیه رضوی تویه درواری های خیابان ملت این شهر برگزار شد .

در ابتدای این مراسم شعبان وفایی نژاد تویه درواری به نمایندگی از جامعه تویه درواری ها و سخنگوی هیأت ورزشکاران مازندران طی سخنانی با بیان اینکه ایثار و شهادت در شمار عالی ترین مفاهیم الهی و حاصل متعالی ترین ارزشهایی است که می تواند جامعه انسانی را به تکامل و تعالی برساند از جامعه تویه درواری ها به عنوان عشایری شجاع و شهید پرور یاد کرد که در دوران هشت سال دفاع 75 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و آرمان آن کردند .

 وی با تجلیل از تلاش های شهردار ساری گفت: عملکرد عبوری نماد موفق و الگوی برتر همه شهرداران کشور و مظهر خدمت و تأمین کننده ی نیازهای شهروندان است .

وفایی نژاد با بیان اینکه در دوره مدیریتی عبوری ، دیوار جدایی بین شهروندان و شهرداری شکسته شد ، یادآوری کرد : امروز مردم ساری به آینده ای روشن در عمران و آبادانی این شهر بیش از هر زمانی امیدوارند .

برپایه این گزارش در ادامه شهردار ساری در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از شعبان وفایی نژاد و دیگر مسئولین برگزار کننده این مراسم ، از چگونگی توطئه استکبار جهانی در جریان جنگ 8 ساله و رشادت های جوانان این مرز و بوم سخن به میان آورد و با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به عنوان والاترین میراث انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وظیفه‌ای است که بر عهده همه دلسوزان نظام می باشد و خطاب به منتقدین عملکرد شهرداری اظهار داشت : بنده به دنبال وحدت بین همگان هستم اما نباید از سکوت من سوء استفاده کنید .

وی افزود : مردم را با انتقادات بیجا دلسرد نکنید و کاری نکنید که اسناد خیانت های شما را در اجرای غلط پل میدان فرح آباد و فروش انهار در سطح شهر به مردم اعلام کنم .

 شهردار ساری با اشاره به اینکه مشکلات زیرساخت های شهر ساری را نباید صرفاً به این دوره ارتباط داد ، از سهل انگاری مدیران گذشته در این مسئله سخن گفت و یادآور شد: مردم ما همه مسائل را به خوبی می دانند پس بهتر است منتقدین دست از شیطنت بردارند .

 شهردار ساری از مردم به عنوان ولی نعمتان مسئولین و نظام یاد کرد و خاطر نشان ساخت : ما مسئولین باید در مسیر شهدا حرکت کنیم شهدا در خدمت ولایت بودند و ما نیز باید این راه و الگو را سرلوحه وظایفمان نماییم . علی بنازاده

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :