تازه ها

پنجشنبه 26 شهريور 1394-13:17 کد خبر:14637

ساماندهی سرویس مدارس با شهرداری ها و بخشداری هاست

انعکاس شمال - شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان ساری درراستای ساماندهي سرويس در مدارس شهرستان ساری تشكيل جلسه داد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ساری ،جواد واحدی نماینده عالی دولت در شهرستان ساری در این جلسه با یاد و خاطره شهدا و ایثارگران در حماسه آفرینی هشت سال دفاع مقدس گفت : در حفظ از صیانت از نظام و همچنین حماسه ها و ایثارگری هابکوشیم وبرجسته ترین خاطرات را بازگو ، شان و جایگاه شهدا ،جانبازان ،ایثارگران و خانواده هایشان را محفوظ بداریم .

جواد واحدی باتاکید بر اینکه در راستای ترویج تفکر ایثار و شهادت گام های اساسی برداریم ،ابراز نمود : بواسطه فریادها و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداست که فعالیت ها و برنامه دشمن ناکام میماند .

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در مقابل قدرت های استکباری جهان، ما توانستیم اقتدار خود را به اثبات برسانیم.

واحدی افزود: رشادت های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس باید در این هفته به نسل های آینده منتقل شود.

فرماندار مرکز استان مبارزه با استکبار را حماسه آفرینی در ایجاد خانواده با ثبات و جوانان با تفکرات سالم اعلام کرد و تصریح نمود : در هفته دفاع مقدس برای اعلام داشتن خانواده سالم و اسلامی ،وحدت و همدلی ،همراهی با جانبازان و ایثارگران در یک همایش پیاده رویی انسجام خود را به نمایش خواهیم گذاشت .

در این جلسه اعضای و دبیران کمیته به ارائه گزارش برنامه ها و فعالیت ها در هفته دفاع مقدس و هم چنین مشارکت در همایش پیاده رویی بزرگ خانوادگی پرداخته اند .

برای این هفته برگزاری همایش و یادواره شهدا، برگزاری دعای عرفه در جوار شهدای گمنام ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی ، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان نامگذاری یکی از مدارس شهر ساری بنام شهید غواص "معلمی "، اجرای مسابقات ورزشی رنامه ریزی شده است.

بر اساس این گزارش، 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :