تازه ها

چهارشنبه 25 شهريور 1394-14:16 کد خبر:14616

در شهرداري ساري برگزار شد :

نشست هماهنگي و هم انديشي براي استقبال از سال تحصيلي جديد در مدارس

انعکاس شمال - نشست هماهنگي و هم انديشي براي استقبال از سال تحصيلي جديد در مدارسو ايجاد فضايي امن و آرام بخش براي دانش آموزان مرکز مازندران در شهرداری ساری برگزار گردید. .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري در ابتداي اين نشست مهندس حسن كلانتري معاون خدمات شهري شهرداري مركز مازندران در سخناني با اشاره به مناسبت هاي پيش رو و از جمله آغاز سال تحصيلي جديد مطالبي را مطرح كرد و گفت : انتظار آن است كه با توجه به دستورالعمل هاي ستاد استقبال از مهر ، اقدامات و تصميمات لازم سريعاٌ اتخاذ گرديده و پيگيري هاي لازم به عمل آيد تا سال تحصيلي جديد براي دانش آموزان،مردان و زنان پرتلاش نظام آموزشي و صد البته خانواده ها عاري از هر گونه تلخي بوده و همه امور بر مدار آرامش و آسايش آنها به گردش درآيد تا در چنين فضايي بتوانند در جهت آموزش و پرورش بهتر آينده سازان كشور گام هاي اساسي تري بردارند.

اين گزارش حاكيست پس از آن مهندس باقري مسئول دفتر فني شهرداري ، فضل الله نژاد مديرعامل سازمان تاكسيراني ، و سلطاني مدير عامل سازمان اتوبوسراني در پيوند با اقدامات انجام شده يا اقداماتي كه مي توان انجام داد مطالبي بيان كردند .

آنگاه سرهنگ عالي نژاد و سرگرد موسوي نمايندگان پليس راهوار استان به ايراد سخن پرداختند. عالي نژاد به مشخص بودن وظايف راهنمايي و رانندگي در بحث نظارت و كنترل مستمرو هدايت سرويس هاي مدارس اشاره كرد و گفت : اين نظارت ها منجر به كاهش خطرات و ايمن شدن سفرهاي درون شهري دانش آموزان مي شود و سرگرد موسوي تأكيد كرد : صدور خودسرانه برچسب مشابه برچسب مصوب سرويس هاي مدارس توسط آژانس ها يكي از مشكلات فعلي ما مي باشد كه بايد در جهت رفع آنها اقدام كرد .

سرهنگ مرادي نماينده نيروي انتظامي شهرستان ساري هم ضمن اعلام آمادگي لازم جهت هرگونه همكاري گفت : براي تأمين امنيت دانش آموزان با اداره آموزش و پرورش هماهنگي هاي لازم انجام شده است .

به گزارش خبرنگار ما در پايان آقايان ساداتي و گلدوست از اداره آموزش و پرورش هم در خصوص دستور نشست مطالبي عنوان كردند .

شايان گفتن است كه در پايان اين نشست موضوعاتي در هشت بند به تصويب رسيد كه اميد است با اجراي اين مصوبات بتوان شاهد بازگشايي پرشكوه سال تحصيلي 95-94 مدارس در ساري باشيم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :