تازه ها

سه شنبه 24 شهريور 1394-13:19 کد خبر:14598

شهرداری لیست واگذاری‌ها را اعلام کند


رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران لیست املاک واگذاری شده به اشخاص حقیقی و حقوقی را اعلام کند.

محسن سرخو در جریان یکصد و هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پارک شهر در خیابان بهشت یکی از پارک‌های قدیمی و وسیع شهر تهران محسوب می‌شود اظهار داشت: قطعا توجه بیشتر به این پارک موجب رضایت بیشتر شهروندان خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در بحث امکانات و فضای سبز پارک شهر صورت گرفته است اما متاسفانه حصار ایجاد شده در اطراف پارک شهر مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده است.

سرخو گفت: در حال حاضر دیواری همانند قلعه و زندان دور تا دور پارک شهر را گرفته است و این زیبنده شهر نیست و باید شرایطی فراهم شود که دسترسی‌های به پارک شهر محدود نباشد.

انعکاس شمال :رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دو معاونت شهرداری (معاونت شهرسازی و خدمات شهری) طرح جامعی را برای پارک شهر تهیه کنند.  

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های خوب پارک شهر مسطح‌ بودن آن است افزود: با توجه به فضای پارک شهر می‌توان پیاده راه سلامتی در این پارک ایجاد کرد.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای شهر تهران در ادامه جلسه شورای شهر ادامه داد: تذکری را نیز چند ماه قبل دادم و درخواستی را  کردم تا شهرداری تهران لیست املاک واگذاری شده به اشخاص حقوقی و حقیقی را اعلام کند که متاسفانه هنوز در این زمینه پاسخ روشنی به بنده داده نشده است.

وی تصریح کرد: دانستن این موضوع حق یک عضو شورای شهر تهران است ضمن اینکه شهرداری تهران در پاسخ به سوال بنده مطرح کرد که جواب مورد نظر را به کمیسیون بودجه شورای شهر تهران ارسال کرده است و بنده علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته و در خواست‌های مکرر از هیات رئیسه شورای شهر تهران هنوز نتوانستم پاسخ شهرداری در این زمینه را ببینم.

سرخو تصریح کرد: اگر قرار است روال کار به این شکل باشد بنده می‌توانم این موضوع را در قالب سوال پیگیری کنم.

پس از اظهارات سرخو، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: دیوارهای دور تا دور پارک شهر ثبت میراث فرهنگی است و ما نمی‌توانیم در این زمینه ورود کنیم.

منبع: فارس
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :