تازه ها

سه شنبه 24 شهريور 1394-13:0 کد خبر:14589

مدير‌کل تبليغات اسلامي مازندران

لزوم استفاده از فضاي مجازي براي تقويت ارتباط با قرآن‌آموزان

انعکاس شمال - حجت الاسلام ناصرشکريان با اشاره به استفاده از سامانه قرآني مصباح‌الهدي و نورالهدي خواستار برنامه‌ريزي استفاده از فضاي مجازي براي تقويت ارتباط بيشتر با قرآن‌آموزان شد.


به گزارش  انعکاس شال به نقل از روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران ، حجت‌الاسلام ناصر شکريان صبح امروز در جلسه ارزيابي فعاليت‌هاي قرآني طرح مصباح الهدي و نورالهدي استان مازندران با اشاره به حضور گسترده قرآن‌آموزان در طرح‌هاي 6 ساله مصباح‌‌الهدي و نور‌الهدي مازندران، گفت: تقويت ارتباط و استمرار انس با قرآن بايد از اولويت‌ طرح‌هاي قرآني شود.

وي با بيان اينکه آموزش مهارت‌هاي زندگي ديني نيز در اردو‌ها و جشنواره‌هاي قرآني مورد انتظار است، افزود: جمع‌آوري و ثبت خاطرات و دوري از رفتار‌هاي غير‌ديني بايد از ثمرات اردوهاي ديني و قرآني شود.

مدير‌کل تبليغات اسلامي مازندران با تأکيد بر اينکه فعاليت در محضر قرآن از افتخارات هر انسان محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: مديريت برگزاري جشنواره‌هاي قرآني مصباح‌الهدي و نورالهدي به صورت مناسبي برگزار شده است که از مسئولان آن تقدير مي‌کنيم.

شکريان با اشاره به خدمت کردن به زائران از افتخارات افراد ديني است که علاوه بر فعاليت‌هاي ديني و قرآني بر افتخارات اعضاي ستاد برگزاري جشنواره مصباح‌الهدي و نورالهدي محسوب مي‌شود، اظهار کرد: از آرزو‌هاي ما بوده است که وسيله زيارت افرادي شويم که اولين بار به پا‌بوس امام هشتم رفتند.

اين استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به ارزيابي انجام شده از دهمين جشنواره قرآني مصباح‌الهدي و نورالهدي، اظهار کرد: رضايت‌مندي قرآن‌آموزان از جشنواره پاياني طرح مصباح‌الهدي و نورالهدي دليلي به موفقيت طرح است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي مازندران  خواستار استمرار ارتباط قرآن آموختگان طرح مصباح‌الهدي و نورالهدي با واحد قرآني تبليغات اسلامي مازندران شد و گفت: معتقدم بايد از قرآن آموختگان طرح مصباح‌الهدي و نورالهدي براي ترويج فرهنگ ديني و قرآني استفاده شود، همچنين استفاده از فضاي مجازي براي تقويت ارتباط با قرآن‌آموزان استفاده بهينه شده و خاطرات قرآن‌آموزان براي استفاده علاقه‌مندان ديگر درج و ثبت شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :