تازه ها

دوشنبه 23 شهريور 1394-13:32 کد خبر:14570

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري اعلام کرد :

ایمنی محور ساری _ خزرآباد با احداث دور برگردان ارتقاء یافت

انعکاس شمال - رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري گفت: با احداث دوربرگردانها در سطح محور ساري _ خزر آباد ايمني در در سطح اين محور ارتقاء يافت.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس سيد علي صادقي ضمن اعلام اين مطلب افزود: محور ساري ـ خزرآباد بدليل ارتباط با دريا ، استقرار مراكز دانشگاهي و مراكز صنعتي و وجود روستاهاي متعدد در اين محور جزء يكي از پرتردد ترين محورهاي استان به شمار مي رود.

وي ادامه داد : از اين رو ايمن سازي محور مذكور در قالب احداث دور برگردان توسط اين اداره كل در دست اجراست.

مهندس صادقي ضمن اشاره به اين مطلب كه بهترين و اقتصادي ترين گزينه در پارامترهاي سازه اي ايمن سازي بريدگي ها روش اجراي دور برگردان است اظهار داشت: پس از بررسي و مطالعه عمليات اجرايي احداث چنددور برگردان در محور ساري _ خزر آباد در دستور كار قرار گرفت كه تا به امروز اجراي عمليات چهار دوربرگردان در سطح اين محور به اتمام رسيد.

مهندس صادقي خاطر نشان ساخت : براي اجراي هر دوربرگردان اعتباري بالغ بر 13 ميليارد ريال هزينه شده است.

وي به نقش تعيين كننده اين دور برگردانها در حل مشكلات ترافيك عبوري منطقه اشاره نمود و اظهار داشت : با ايجاد اين دور برگردانها رويكردهاي ترافيك منطقه و تسهيل در رفت و آمد حل شده است.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري يادآور شد: خوشبختانه با توجه به بررسي هاي به عمل آمده و ارائه راهكارهاي لازم براي پيشگيري  از تصادفات و تلفات جاده اي قدم هايي مثبت در راه ارتقاي سطح ايمني در زمينه حمل و نقل جاده اي در استان برداشت شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :