تازه ها

شنبه 21 شهريور 1394-23:41 کد خبر:14528

حمله به خودروی عضو شورای شهر تهران


رئیس کمیته عمران شورای شهر پارک شوش را نماد سقوط انسانیت دانست و گفت: صحنه بسیار دردناکی در شوش ایجاد شده است که باید مسئولان ذیربط همانند بهزیستی، ناجا و شهرداری پاسخگو باشند.

اقبال شاکری در مورد وضعیت پارک میدان شوش تهران که این روزها پاتوق معتادان جنوب پایتخت شده است، گفت: پارک شوش یکی از مناطق آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه در حاشیه بازید از وضعیت پارک شوش در پشت چراغ قرمز خودرواش مورد حمله یک معتاد قرار گرفت گفت: فرد معتادی به ماشین ما حمله کرد و سعی داشت همراه مرا بگیرد و پس از آنکه با مقاومت ما روبرو شد از صحنه فرار کرد اما این حمله باعث شد که دست همراهمان جراحت بردارد.

شاکری با بیان اینکه وضعیت فعلی پارک شوش، موجب شرمندگی مسئولان است، گفت: با این حال شهرداری حداقل‌های بهداشتی را در اختیار معتادان قرار داده است.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه نهادهای متولی امر مبارزه با موادمخدر، کار را کنار گذاشته و در مورد ساماندهی معتادان دچار فراموشی شده‌اند، ادامه داد: صحنه‌هایی در پارک شوش دیده می‌شود که از انسانیت به دور است و متأسفانه به غیر از اعتیاد آسیب‌های دیگر نیز ایجاد شده است.

وی با اشاره به ایجاد قرارگاه آسیب‌های اجتماعی افزود: مسئولان نباید تنها به صورتجلسه‌ها اکتفا کنند بلکه حداقل به اندازه NGO ها در صحنه حاضر و فعالیت داشته باشند.

شاکری در خاتمه گفت: از بهزیستی و پلیس دعوت خواهد شد تا با حضور در شورای شهرعملکرد خود در حوزه ساماندهی معتادان و کارتن ‌خواب‌ها را تشریح کنند.

منبع: ایسنا
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :