تازه ها

پنجشنبه 19 شهريور 1394-1:31 کد خبر:14487

استاندار مازندران:

براي توسعه اقتصادي مازندران، برنامه داريم

انعکاس شمال - استاندار مازندران گفت:براي توسعه اقتصادي مازندران، برنامه ها و طرح هاي بسياري داريم كه بخشي از آن در حال انجام است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست مشترک استاندار، مدیران دستگاه هاي اجرايي و بخش خصوصی مازندران با رئیس و اعضاي هيات رييسه اتاق بازرگاني ایران و روساي اتاق بازرگاني برخي استان هاي كشور، با اشاره به اين كه امروز هم دلي و هم زباني موجود در فضاي استان، بزرگ ترين سرمايه مازندران است، ياد آور شد: بايد با هم افزايي و مشاركت همه گروه هاي فكري و سياسي و همراهي بخش خصوصي، زمينه پيشرفت استان را فراهم نماييم.

وي با بيان اين كه درد فعالان اقتصادي درد ماست و مشكلات و رنج هاي آنان دل ما را به درد مي آورد، بيان كرد: هيچ مديري در مازندران حق ندارد با قطع خدمات زيربنايي واحدهاي توليدي مشكل دار، ادامه فعاليت توليد گران استان را متوقف كند.

 استاندار با اشاره به اين كه بانك ها عليرغم مشكلاتي كه دارند، همكاري خوبي با بخش هاي توليدي استان دارند، خاطر نشان ساخت: تسهيلات بانكي بايد در اختيار فعالان اقتصادي قرار گيرد.

فلاح با بيان اين كه با تلاش شبانه روزي و اتحاد و هم افزايي دولت و بخش خصوصي بايد مشكلات استان مرتفع شود، گفت: بايد فضاي استان را به سمت آموزش رشته هاي مهارتي و فني ببريم و اين نسخه اي نجات بخش براي اشتغال استان به ويژه دانش آموختگان جوياي كار است.

مقام عالي دولت در مازندران، با اشاره به ظرفيت و توانمندي بالاي اتاق بازرگاني در توسعه توليد و اشتغال، اظهار داشت: اتاق بازرگاني بايد با نقش آفريني درست، مشكلات را از پيش پاي فعالان اقتصادي و توليدي بردارد.

وي با تاكيد بر اين كه اتاق و بخش خصوصي مي توانند مساله توسعه صادرات استان را در بخش هاي مختلف حل نمايند، افزود: امروز زمينه حمل و نقل و ترانزيت كالا از استان به مبادي صادراتي فراهم شده است.

استاندار با اشاره به اين كه در درياي مازندران مي توان به ميزان 1 ميليون تن ماهي توليد نمود، تصريح كرد: بايد اسكله هاي چند منظوره چند هزار تني براي پشتيباني توليد راه اندازي نمود و استان پيگيري هايي در اين راستا داشته است.

فلاح با بيان اين كه براي توسعه اقتصادي مازندران، برنامه ها و طرح هاي بسياري داريم كه بخشي از آن در حال انجام است، خاطر نشان است: تنها در سايه كار و كار و كار و تحول در فرهنگ كار كردن مي توان اقتصاد و اشتغال استان را نجات داد.

گفتني است؛ در اين نشست با حضور استاندار مازندران و رييس اتاق بازرگاني ايران از تلاش هاي عشريه و وفاييان، روساي سابق و اسبق اتاق بازرگاني مازندران با اهداء لوح، تقدير شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :