تازه ها

پنجشنبه 19 شهريور 1394-1:14 کد خبر:14483

خبرهای کوتاه از ورزش مازندران


انعکاس شمال:گفته می شود که بزودی شاهد تعویض رئیس هیأت بوکس مازندران خواهیم بود ؛ در این ارتباط سید ذوالفقار شریفی از سری افرادی است که بسیاری از قهرمانان بدنبال حضور وی در جایگاه ریاست هیأت بوکس استان هستند .

مهندس دامادی مدعی شد که صنعت ساری 700 میلیون تومان بدهی مالی دارد ؛ امیدواریم کارشناسان حسابداری به اسناد مالی این تیم رسیدگی لازم را انجام دهند.

عزیز واگذاری در پاسخ به انتقادات شدیدی که در رابطه با نتایج تیم کشتی ساحلی مازندران شده ، اظهار داشت : تیم ما جوانگرایی خوبی کرده بود و نتایج نیز به نسبت شرکت این تیم جوان خوب بوده و هیأت کشتی نیز به درستی به وظیفه اش عمل کرده است .

رئیس فدراسیون اسکواش علیه مسئولین مازندرانی نامه های را به چند تن از مسئولین ورزش کشور ارسال کرد اما سلیمانی رئیس فدراسیون اعلام نداشت که چرا 24 شهر مازندران در اسکواش تعطیل می باشند ؟

سرهنگ علی اکبر رجبی رئیس هیأت تیراندازی مازندران از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان قدردانی و حمایت کرد .

غلام نوری زاده دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: عملکرد جوانان مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی کشور خوب بوده است .

به همت شورای اسلامی روستای بالادزای شهرستان ساری یک دوره مسابقات قهرمانی کشتی لوچو با حضور چهره های شاخص کشتی جهان ، آسیا و کشورمان برگزار خواهد شد.

شهردار ساری سخنران ویژه مراسم یادواره شهدای ورزشکار مازندران خواهد بود . این مراسم به زودی در ساری برگزار می شود .

در بازرسی و فرآیند نظارتی بر عملکرد سالن های بدنسازی استان مازندران ، از یکی از سالن های بدنسازی مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

سازمان عمران شهرداری ساری نماینده مازندران در مسابقات لیگ 3 فوتبال کشور در دیداری دوستانه در اراک مقابل نماینده این شهر تن به شکست داد.

بحث عزل سید مهدی ابطحی از سرمربیگری تیم شهروند در لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قوت گرفت . شهروند در ابتدای فصل جاری این مسابقات شکست های پی در پی را تجربه کرده است و برخلاف حمایت های مالی و معنوی که از این تیم می شود نتوانسته انتظارات را برآورده سازد.

ذوالفقار شریفی از آماده شدن تیم شهدای ساری در مرحله دوم لیگ 2 قهرمانی فوتبال کشور خبر داد.

تمرینات تیم سازمان عمران شهرداری ساری برای شرکت در مسابقات والیبال کشور به صورت مرتب و منظم برگزار می شود .

عملیات بازرسی شدید مسئولین ورزش و جوانان استان مازندران از سالن های بدنسازی آغاز شده است.

آیت واگذاری به عنوان مسئول کمیته کشتی لوچو استان مازندران از سوی هیأت کشتی معرفی شد.

ملاحی معاون برنامه ریزی و آموزش وزارت ورزش و جوانان عملکرد حبیب حسین زادگان را در مدیریت بر ورزش مازندران ستود .

تمرینات تیم کشتی آزاد جوانان مازندران زیر نظر علی شکری پور و حسن محمود نیا در خانه کشتی استان آغاز شده است .

محمد حسن محمدی کیادهی عضو شورای اسلامی شهر ساری از عملکرد حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری قدردانی کرد.

اسدی کشتی گیر پیشکسوت میاندرود مازندران در مسابقات بین المللی ارمنستان صاحب نشان طلا شد.

بسیاری از ورزشکاران رشته بدمینتون استان از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران قدردانی کردند.

فعالیت رشته اسکواش در مازندران تنها در شهرستان های آمل و ساری جریان دارد البته این فعالیت در آمل تنها در حد یک بانو خلاصه می شود و در سایر شهرهای استان اسکواش به طور مطلق تعطیل است.

دومین سالگرد درگذشت زنده یاد صالح سالاری در ساری برگزار می شود . سالاری قهرمان ژیمناستیک مازندران و کشورمان در حین تمرینات دچار سانحه مرگ مغزی شد ؛ خانواده وی در حرکتی بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی ، اعضای بدن سالاری را به افراد نیازمند اهداء کردند.

شعبان وفایی نژاد

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :