تازه ها

سه شنبه 17 شهريور 1394-18:57 کد خبر:13483

مازندران مقصد بعدي سفر كاروان تدبير و اميد

انعکاس شمال - استاندار مازندران در نشست مشترك اعضاي ستاد سفرهاي استاني رياست محترم جمهوري و مسئولين استان مازندران گفت : مازندران براي سفر رياست محترم جمهوري آماده است.


استاندار مازندران در نشست مشترك اعضاي ستاد سفرهاي استاني رياست محترم جمهوري و مسئولين استان مازندران گفت : مازندران براي سفر رياست محترم جمهوري آماده است و انشاء الله همانطور كه مردم مازندران در خرداد 92 با حضور پرشور خود در ايام تبليغات انتخابات رياست جمهوري حماسه پرشكوه و ماندگار را به يادگار گذاشتند بي شك در اين سفر نيز استقبال باشكوهي را رقم خواهند زد .
ربيع فلاح  تاكيد كرد : مردم مازندران در همه عرصه ها پيشگام و پيشتاز بوده و در سفر رئيس جمهور نيز صحنه هايي از ارادت و علاقه به دولت خدمتگزار تدبير و اميد را خلق خواهند كرد .
در اين جلسه محمد رضا صالحي مشاور و مديركل پيگيري معاونت اجرايي رئيس جمهور نيز مردم مازندران را مردمي با محبت و فهيم خواند و گفت : اميدوارم با انجام اين سفر و توسعه سرمايه گذاري در روند توسعه همه جانبه مازندران گامهاي موثري برداشته شود .
وي تاكيد كرد : در اين سفر بايد از ظرفيت سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي معرفي پتانسيلها و قابليتهاي مازندران براي مشاركت بخش خصوصي و سرمايه گذاري استفاده شود .
صالحي افزود : يكي از اقدامات خوب در سفر رئيس جمهور دريافت درخواست ها و مطالبات مردم از طريق سيستم سامد و شماره 111 است و انتظار داريم در اين زمينه اطلاع رساني خوبي صورت گيرد .
همچنين عزيز صادقي مدير كل امور اجرايي و دبيرخانه ستاد سفرهاي استاني رئيس جمهور به عناوين برنامه ها اشاره كرد و گفت : بايد زمينه حضور گسترده مردم در برنامه ها از جمله ديدار عمومي با مردم استان فراهم گردد.
وي افزود : همزمان با سفر رئيس جمهور، وزرا و معاونين رئيس جمهور نيز در شهرستانهاي مازندران حضور خواهند يافت .
در اين جلسه مسئولان بخشهاي مختلف سفر معرفي و در زمينه اجراي هر چه بهتر مقدمات سفر بحث و تبادل نظر شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :