تازه ها

سه شنبه 17 شهريور 1394-18:42 کد خبر:13475

از آماری قابل توجه تا دفاع رئیس فدراسیون اسکواش از هیچ!!!


انعکاس شمال:رئیس فدراسیون اسکواش از جابجایی محل استقرار اداری هیأت اسکواش مازندران به عنوان التهاب بزرگ در ورزش مازندران یاد کرد اما همین رئیس فدراسیون خبر ندارد که از 26 شهر مازندران تنها در 3 شهر استان این رشته فعالیت می کند و در باقی شهرهای مازندران رشته ای به نام اسکواش وجود خارجی ندارد :

قابل توجه رئیس فدراسیون اسکواش و همه شما مخاطبان و جامعه ورزشی مازندران باید اشاره به این موضوع شود که در شهرهای امیرکلا – بابل – بابلسر- بهنمیر- بهشهر – تنکابن – جویبار – فریدونکنار – رامسر – سوادکوه شمالی – سوادکوه جنوبی – عباس آباد – قائمشهر – کلاردشت – کیاکلا- گلوگاه – لاله آباد – محمود آباد- میاندرود – نشتارود – نور – نوشهر به طور کل اسکواش تعطیل است ضمن اینکه در نکا یک نفر – در ساری و آمل نیز چند تن فعالیت مختصری دارند حالا چه شده که جابجایی در محل اداری هیأتی که تنها در سه شهر آنهم با آمار بسیار نگران کننده موجب التهاب جامعه ورزشی می باشد !!

آیا نباید رئیس فدراسیون اسکواش از تعطیلی 24 شهر در این رشته خجالت زده باشد ؟ رئیس فدراسیونی که مدعی است 30 سال هیأت اسکواش فعالیت دارد چرا ما باید شاهد این آمار ضعیف باشیم ؟چرا رئیس فدراسیون هیچگونه نظارتی بر عملکرد هیأت نداشته است ؟ براستی مسئولین هیأت تا به امروز چه خدماتی و عملکردی داشته اند که اینگونه رئیس فدراسیون از آن دفاع می کند؟ براستی دفاع برای هیچ؟

 

شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :