تازه ها

دوشنبه 16 شهريور 1394-15:32 کد خبر:13452

استاندار مازندران خبر داد

افتتاح شش طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت به‌ زودی در مازندران

انعکاس شمال - استاندار مازندران از افتتاح شش طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت در مازندران خبر داد.


استاندار مازندران در آستانه بهره برداري از طرحهاي بنياد بركت در مازندران گفت :بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستاي بهبود و ارتقای توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی گامهاي مهمي را در كشور برداشته است و در استان مازندران نيز 6 طرح مهم با مشاركت بنياد آماده شده است كه به زودي مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
ربيع فلاح از مشاركت 1000 ميلياردي بنياد بركت در مازندران تقدير و تشكر نمود و گفت :مازندران واحدهاي توليدي و صنعتي بسيار خوبي دارد كه با مشاركت بنياد بركت مي تواند به چرخه توليد برگردد.
مقام عالي دولت در استان افزود : مشارکت بنياد بركت در راه اندازی طرح ها و پروژه های اقتصادی جدید و فعال نمودن مؤسسات تولیدی در کشور که زمينه درآمدزايي و اشتغال را فراهم مي كنند در راستاي تحقق سياست اقتصاد مقاومتي و رونق توليد بسيار ارزشمند و تاثير گذار است.
وي حمايت و مشاركت بنياد بركت در احيا و توسعه شش طرح اقتصادي در مازندران را ستود و تصريح نمود : ظرفيت بنياد بركت و تأمین سرمایه در گردش مراكز توليدي و اقتصادي مي تواند جاني دوباره در مراكز توليدي دميده و زمينه فعاليت مجدد اين مراكز را فراهم نمايد.
استاندار مازندران توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی ، توسعه‌ی خدمات زیربنایی و فرهنگی، توسعه‌ی فضاهای آموزشی از طریق تأسیس مدارس برکت، افزایش دسترسی آحاد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی را از كارهاي ارزشمند بنياد بركت اعلام كرد و ابراز اميدواري نمود تا با استمرار پيگيري ها و عنايت مسئولين بنياد بركت شاهد حضور گسترده تر بنياد بركت در حوزه اقتصادي مازندران باشيم.
قابل ذكر است : شش طرح اقتصادی در زمینه‌ی تولید  محصولات لبنی، شمش فولادی، انواع پکیج، پیچ و مهره‌های صنعتی ، مکمل‌های دامی و ظروف یکبار مصرف کاغذی که با مشارکت بنیاد برکت به توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی استان مازندران کمک می‌کند در چند شهر مازندران به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :